#1 Skrevet Oktober 23, 2008 heisann. har problemer med clutchen på passaten min. når jeg trykker inn pedalen så slurer fortsatt clutchen og det skraper i gir og vanskelig å få i gir. man merker oxo at bilen vil fremover også. slave sylinderen er splitter ny og har prøvd både orginale master sylinderen og den fra vr6 en min. men fortsatt samme problem. har luftet som en galing oxo. både med vanlig metode (kompis trykker på pedalen) og Gøran metoden (trykk på tanken og blåse ut all luft med veske. fortsatt samme prob. så er veldig gira på å få fixa detta nå. byttet utløserlager og clutch lamell når jeg byttet motor i sommer. trykk plata er brukt. noen som har noen teori eller tips på hva jeg kan sjekke eller gjøre??? ser nesten ut som om jeg må ut med kasse for å sjekke der. men noen som har tips for å ta ut kassa av en G 60 syncro uten å ta ut motor?? håper noen har noen tips her da jeg er lei av å ha bilen på værste. \\fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2008 bump...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2008 Har du ikke lært enda, at det ikke er mulig å få hjelp når det gjelder 35i på dette forumet Clutchen på BMW'en var forøvrig helt lik etter motorbytte, Da pga jeg ikke luftet skikkelig. Ble bedre "etterhvert". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2008 Har du ikke lært enda, at det ikke er mulig å få hjelp når det gjelder 35i på dette forumet Clutchen på BMW'en var forøvrig helt lik etter motorbytte, Da pga jeg ikke luftet skikkelig. Ble bedre "etterhvert". har merket det ja men må jo prøve. må ha igang bilen vøtt nå har jeg lufta så sinnsykt mye så det kan ikke være det. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2008 forsket litt på dette problemet et mitt i går. satt på den gamle slave sylinderen på gir kassa i går å luftet. da virka det juggu meg. fikk giret å kjørt passat. men etter en liten kjøre tur så ble den mere og mere kødden. til slutt så var den umuli å gire med igjen. så da byttet jeg over til den nye slave sylinderen og da ble det litt bedre igjen. men så ble den helt umuli gjen. er akkurat som om det er noe som ikke holder tett?? det staget som kommet ut av slave sylinderen mot clutch armen ikke går langt nok ut????? noen som har hatt prob med hyd. clutch på gammel vag før da????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2008 Funnet ut av problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2008 Funnet ut av problemet? får fortsatt ikke brukt bilen nei vurderer å kjøpre master pumpe og rør mellom master pumpe og slave nytt oxo. men har prøvd ganske mange ting nå å det virker fortsatt ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...