Tåkelys til Golf II, ligger det ledningsnett til dette?

Anbefalte innlegg

Ja, som det står over her.

Har fått tak i 90-fangere til min Golf II.

Så tenkte jeg å kjøpe tåkelys til den, fikk øye på et sett på NBS.

Men dette var uten ledningsnett.

Så spørsmålet er da; er det lagt opp ledningsnett til tåkelys på bilen min? La også merke til at det er to hakk på tåkelysbryteren. Ikke at jeg vet om dette har noe å si.

Er den første gamle VAG bilen jeg har så, vet ikke så mye om dette merket enda.

Dette det dreier seg om; http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=04885&ASP=4535933&Type=VW&Model=Golf&Year=1990&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4535933[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1990[O]amp;Varegruppe=0326

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette ligger opplagt på 2er golf, hvertfall på de 2 jeg har.

Under kjølevæskebeholderen din finner du en stikker med 2 kabler inn på, en hvit stikker. Her kan du koble inn + og - , så får du tåkelysene på første hakket.

Men de vil ikke fungere sammen kun med park skrudd på, skal du ha den til å fungere på park og spredere må du koble om litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei!

Skal ta en kikk på dette.

Men vet du hva som må kobles om slik at jeg kan kjøre med park og tåkelys da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette ligger opplagt på 2er golf, hvertfall på de 2 jeg har.

Under kjølevæskebeholderen din finner du en stikker med 2 kabler inn på, en hvit stikker. Her kan du koble inn + og - , så får du tåkelysene på første hakket.

Men de vil ikke fungere sammen kun med park skrudd på, skal du ha den til å fungere på park og spredere må du koble om litt.

Går de 2 ledningene fra den hvite kontakten der rett til bryteren på instr.panelet Roger..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.