#1 Skrevet Oktober 23, 2008 Ja, som det står over her. Har fått tak i 90-fangere til min Golf II. Så tenkte jeg å kjøpe tåkelys til den, fikk øye på et sett på NBS. Men dette var uten ledningsnett. Så spørsmålet er da; er det lagt opp ledningsnett til tåkelys på bilen min? La også merke til at det er to hakk på tåkelysbryteren. Ikke at jeg vet om dette har noe å si. Er den første gamle VAG bilen jeg har så, vet ikke så mye om dette merket enda. Dette det dreier seg om; http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=04885&ASP=4535933&Type=VW&Model=Golf&Year=1990&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4535933[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1990[O]amp;Varegruppe=0326 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2008 Ja, dette ligger opplagt på 2er golf, hvertfall på de 2 jeg har. Under kjølevæskebeholderen din finner du en stikker med 2 kabler inn på, en hvit stikker. Her kan du koble inn + og - , så får du tåkelysene på første hakket. Men de vil ikke fungere sammen kun med park skrudd på, skal du ha den til å fungere på park og spredere må du koble om litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2008 Okei! Skal ta en kikk på dette. Men vet du hva som må kobles om slik at jeg kan kjøre med park og tåkelys da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2008 Ja, dette ligger opplagt på 2er golf, hvertfall på de 2 jeg har.Under kjølevæskebeholderen din finner du en stikker med 2 kabler inn på, en hvit stikker. Her kan du koble inn + og - , så får du tåkelysene på første hakket. Men de vil ikke fungere sammen kun med park skrudd på, skal du ha den til å fungere på park og spredere må du koble om litt. Går de 2 ledningene fra den hvite kontakten der rett til bryteren på instr.panelet Roger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...