Isbanekjøring/Isbanetreff vinteren 08/09

Anbefalte innlegg

Isbanekjøring/Isbanetreff vinteren 08/09 :

 

Fint om folk poster det de vet, skal prøve å få deltatt en god del helger i vinter...

Så kjekt med oversikt over Hvor, Når o.s.v

 

Eneste som er spikret for sessongen foreløpig ser ut til å være :

 

Autopower ; Sigdal 8-9januar 2009

 

( listen vil bli oppdatert fortløpende )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell gatebil on ice i hunderfossen en gang i februar,

åsså tror jeg det blir "funn on ice" treff på losna (tretten)

datoer er jeg ikke helt sikker om på enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet på noe rundt gjøvik siden jeg mest sannsynlig skal flytte dit nå før jul:) Får følge med her å se om det blir noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet på noe rundt gjøvik siden jeg mest sannsynlig skal flytte dit nå før jul:) Får følge med her å se om det blir noe:)

 

Er dårlig med slikt her i området egentlig...

Kaaaaaaanskje, bare kanskje, så er det muligheter på eina fjorden i år om isen blir tjukk nok !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde fått til noe på Haukeli eller noe for oss vestlendinger også så vi kan få brukt quattroen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde fått til noe på Haukeli eller noe for oss vestlendinger også så vi kan få brukt quattroen :-)

 

har det ikke vært arrangert isbanekjøring på voss før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dårlig med slikt her i området egentlig...

Kaaaaaaanskje, bare kanskje, så er det muligheter på eina fjorden i år om isen blir tjukk nok !

 

Ja det er bare å krysse fingre for at det blir kaldt her fremover da:) Sitter i hunndalen nå (gjøvik) og vurderer å bytte litt deler på bilen før det blir for kaldt ute:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har flytta til hunndalen så kan du nok bare vente på kaaldt vær ja..hehe

velkommen til toten å mye kulde..

syns du kan få til treff på einafjorden anders....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede merka kulda:P har vært kaldere her allerede enn jeg har vært vant til tidligere:P Eneste jeg stusser på er hvorfor det ikke er snø her enda, men ser jo ut som det kanskje kan bli litt ikveld om det skyer over som det gjør^^

 

Får satse på at noen får fikset et treff så jeg får sett hvilke biler det går i området her, ser bare en masse slitne golf 3-4 biler.. Da oftest med en jente bak rattet:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja snøen kommer nok..å da kommer d i bøtter å spann..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.