#1 Skrevet Oktober 23, 2008 Isbanekjøring/Isbanetreff vinteren 08/09 : Fint om folk poster det de vet, skal prøve å få deltatt en god del helger i vinter... Så kjekt med oversikt over Hvor, Når o.s.v Eneste som er spikret for sessongen foreløpig ser ut til å være : Autopower ; Sigdal 8-9januar 2009 ( listen vil bli oppdatert fortløpende ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 er vell gatebil on ice i hunderfossen en gang i februar, åsså tror jeg det blir "funn on ice" treff på losna (tretten) datoer er jeg ikke helt sikker om på enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2008 Hadde håpet på noe rundt gjøvik siden jeg mest sannsynlig skal flytte dit nå før jul:) Får følge med her å se om det blir noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2008 Hadde håpet på noe rundt gjøvik siden jeg mest sannsynlig skal flytte dit nå før jul:) Får følge med her å se om det blir noe:) Er dårlig med slikt her i området egentlig... Kaaaaaaanskje, bare kanskje, så er det muligheter på eina fjorden i år om isen blir tjukk nok ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2008 Burde fått til noe på Haukeli eller noe for oss vestlendinger også så vi kan få brukt quattroen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2008 Burde fått til noe på Haukeli eller noe for oss vestlendinger også så vi kan få brukt quattroen :-) har det ikke vært arrangert isbanekjøring på voss før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2008 Er dårlig med slikt her i området egentlig...Kaaaaaaanskje, bare kanskje, så er det muligheter på eina fjorden i år om isen blir tjukk nok ! Ja det er bare å krysse fingre for at det blir kaldt her fremover da:) Sitter i hunndalen nå (gjøvik) og vurderer å bytte litt deler på bilen før det blir for kaldt ute:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2008 hvis du har flytta til hunndalen så kan du nok bare vente på kaaldt vær ja..hehe velkommen til toten å mye kulde.. syns du kan få til treff på einafjorden anders.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2008 Jeg har allerede merka kulda:P har vært kaldere her allerede enn jeg har vært vant til tidligere:P Eneste jeg stusser på er hvorfor det ikke er snø her enda, men ser jo ut som det kanskje kan bli litt ikveld om det skyer over som det gjør^^ Får satse på at noen får fikset et treff så jeg får sett hvilke biler det går i området her, ser bare en masse slitne golf 3-4 biler.. Da oftest med en jente bak rattet:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2008 hehe ja snøen kommer nok..å da kommer d i bøtter å spann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2008 (endret) GATEBIL ON ICE !! 7 Februar 2009 :) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141551 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...