Varsellampe for Airbag i A8

Anbefalte innlegg

Har en 1997 modell A8 der lampa for airbagen ble tent i dag. Når jeg kjøpte bilen for 1.5 år sia så var også dette tent, og Møller Forus tok diagnose og kom frem til hele 3 sensorer som måtte byttes. Det var sensor i førersete, passasjersete og sideairbag høyre bak. En reperasjon på 17.000,- : bh :

Så det jeg lurer på:

Har jeg reklamasjon på dette i tilfelle det er samme feil?

Kan det kanskje være bare en reset av hjernen som må til?

Og er det noen andre i rogalandsområde som har slik diagnoseutstyr som kan gjøre dette billigere enn Møller?

Takker for tips og triks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1997 modell A8 der lampa for airbagen ble tent i dag. Når jeg kjøpte bilen for 1.5 år sia så var også dette tent, og Møller Forus tok diagnose og kom frem til hele 3 sensorer som måtte byttes. Det var sensor i førersete, passasjersete og sideairbag høyre bak. En reperasjon på 17.000,- : bh :

Så det jeg lurer på:

Har jeg reklamasjon på dette i tilfelle det er samme feil?

Kan det kanskje være bare en reset av hjernen som må til?

Og er det noen andre i rogalandsområde som har slik diagnoseutstyr som kan gjøre dette billigere enn Møller?

Takker for tips og triks :)

Tviler på at 3 sensorer går samtidig jeg men.

Prøv først å resette feil og se hva som dukker opp igjen.

byttet Airbag sensor på en A8 for litt siden og den gav feil på flere andre sensorer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 3 feil på airbaggen der av div sensoren og jeg bytta bare hjernen og nå har jeg 1 feil og det er for lav spenning til hjerna. Fåes for ca 1000kr brukt. NNå lyser det ikke airbag lampe eller.no lenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.