#1 Skrevet Oktober 23, 2008 Har en 1997 modell A8 der lampa for airbagen ble tent i dag. Når jeg kjøpte bilen for 1.5 år sia så var også dette tent, og Møller Forus tok diagnose og kom frem til hele 3 sensorer som måtte byttes. Det var sensor i førersete, passasjersete og sideairbag høyre bak. En reperasjon på 17.000,- Så det jeg lurer på: Har jeg reklamasjon på dette i tilfelle det er samme feil? Kan det kanskje være bare en reset av hjernen som må til? Og er det noen andre i rogalandsområde som har slik diagnoseutstyr som kan gjøre dette billigere enn Møller? Takker for tips og triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2008 Har en 1997 modell A8 der lampa for airbagen ble tent i dag. Når jeg kjøpte bilen for 1.5 år sia så var også dette tent, og Møller Forus tok diagnose og kom frem til hele 3 sensorer som måtte byttes. Det var sensor i førersete, passasjersete og sideairbag høyre bak. En reperasjon på 17.000,- Så det jeg lurer på: Har jeg reklamasjon på dette i tilfelle det er samme feil? Kan det kanskje være bare en reset av hjernen som må til? Og er det noen andre i rogalandsområde som har slik diagnoseutstyr som kan gjøre dette billigere enn Møller? Takker for tips og triks Tviler på at 3 sensorer går samtidig jeg men. Prøv først å resette feil og se hva som dukker opp igjen. byttet Airbag sensor på en A8 for litt siden og den gav feil på flere andre sensorer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg hadde 3 feil på airbaggen der av div sensoren og jeg bytta bare hjernen og nå har jeg 1 feil og det er for lav spenning til hjerna. Fåes for ca 1000kr brukt. NNå lyser det ikke airbag lampe eller.no lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...