#1 Skrevet Oktober 24, 2008 (endret) Laga ein post der vi kain lægg ut bilda av bilan vorres: rock : 1.Min me sommerersko. 2.Å me snowjoggs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2008 Hadde ingen oppdaterte bilder med sommerhjul av touran men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2008 Er jo noen i denne tråden også da http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24151 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2008 Der var den ja,mente å ha sett noe sånt men den ligger jo ikke her:http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=25 Dessuten så tror jeg det er manga som har skiftet bil siden da. (her vart de bokmåls skriving av gammel vane) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2008 Bilen min, kommer bilder i vintermodus snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2008 Her med sorte lakksko på sommern Og her med vinterskoa på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2008 Er vel både nord og sør trønder jeg, men kan slenge ut noen bilder likevell A4'en Vinterens gjøremål A4'en sammen med 100q vinterbilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2008 Utrolig pen a4!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2008 Hmmm, må vel slenge inn noen bilder av bilene mine jeg og da... Audi 200 'trekkvogna' som nettopp har blitt handla, så dere får unnskylde det litt kjedelige utseendet Her er golfen fra ifjor sommer , er vel egentlig ikke til å kjenne igjen nå... Men det får bli en overaskelse til sommern 09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...