halve stålfelgen foran på s4

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med den a?? ser jo helt for jæ.... ut, kan man fjerne denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halve felgen? er det ufo bremsene du tenker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som en halv stålfelg på utsiden av bremsene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de berømte ufo bremsene det. Skal du fjærne de må du nok bygge om til andre bremser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay takk for svar iallefall, ser bare så sykt dumt ut, hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan!

Dette er bare å skjære vekk med vinkelsliper eller bulldozer, jeg har gjort det på min, og det ser mye bedre ut nå. Litt kjipt at je bare har bakbremser, men da er det mye kulere å slædde skikkelig også! :D

 

Et alternativ er å gi rundt 25000 penger til et lite firma som heter Mov'it, så er du kvitt problemet!

 

Et annet er å glise når du kan bremse mye senere før svingen enn luringene med G60-bremser, men det er en helt annen historie..

 

Lykke til, og husk at folk har en tendens til å kødde etter inntak av lettere rusmidler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufo er kjedelig, men det kjipeste med de er at det alltid er noen ubrukelige uvitende som alltid "minner" enn på hvoor dumme folk kan være, felg på innsiden:D:D:D

 

Kjip kommentar ja:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Et alternativ er å gi rundt 25000 penger til et lite firma som heter Mov'it, så er du kvitt problemet!

Et tredje alternativ er å gi meg 7000 penger for et sett s4 4,2 fjærbein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første gang jeg så de så trodde jeg faktisk at det var hjulkapsler typen til søstra til dama hadde på :P

så jo veldig ut som en stålfelg under eikene der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. såg det samme på en bil nå i sta.. synest det var utrolig fine kapsler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.