#1 Skrevet Oktober 24, 2008 Cruisecontrollen på min 92 Audi V8 fungerer ikke. Tips til hva som kan være defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2008 sensoren på bremsepedalen...? ihvertfall hatt 2 audier med den feilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2008 Har du den typen cruise som via en vakuumklokke drar direkte i gasspjeldet? På min 90 var det sprekk i den vakuumbelgen, og da fungerer ting meget dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2008 skiftet den brytern på bremsepedalen med en ny. La merke til en sånn vakuumbelg litt bortafør gasspjeldet. Samt en "pumpe" ellerno på innsiden av venstre skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2008 Hvis du har manuell (aner ikke om det finnes på V8Q) så har du samme type bryter på clutch- og bremsepedal, og hvis en av disse er ødelagt så vil cruisen ikke fungere (tilsvarende at du bremser/clutcher så kuttes cruise'n) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2008 Har Automat. Må vel sjekke litt på den vakuumbelgen herskedal nevnte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2008 Er bremselyset OK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2008 skiftet den brytern på bremsepedalen med en ny. La merke til en sånn vakuumbelg litt bortafør gasspjeldet. Samt en "pumpe" ellerno på innsiden av venstre skjerm. Den "pumpa" er en vakuumventil. Sjekk at vakuumslangen(e?) inn sitter som den skal, og er hel, og det samme med vakuum ut til belgen. Hadde ett par tilfeller av at ene vakuumslangen datt av på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2008 Bremselys er OK. ok, Skal sjekke:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...