Anbefalte innlegg

Har lyst på stereo i urquattro`n og er da ute etter et mer "tidsriktig" utseende! Målet er noe som likner på slikt det var i de gamle bilene. Fint om det hadde orange lys i displayet og! Hva bør jeg kjøpe og hvor? Tar gjerne imot hvilke høytalere jeg bør putte i hullene i hattehylla.

Takker for svar, Sigurd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Audun! Akkurat slik jeg hadde tenkt meg den burde være, tusen takk! Snakkes, mvh Sigurd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nakamichi CD400:

cd400.jpg

eller Nakamichi CD700II:

CD700II.jpg

Retro look, high-end lyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset fra deg og Petter, de var bra de og! Tror jeg går for Blaupunkt spilleren, den var det jeg var ute etter! Sigurd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Blaupunkt spiller i urquattroen samt Blaupunkt høyttalere. Ser skikkelig originalt ut det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Blaupunkt spiller i urquattroen samt Blaupunkt høyttalere. Ser skikkelig originalt ut det :)

Har du bra råd ang. høytalerne i hattehylla? Må jo fylle de små hullene der, uten å ha altfor store høytalere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bra råd ang. høytalerne i hattehylla? Må jo fylle de små hullene der, uten å ha altfor store høytalere!

Må nesten sjekke opp hva som står der. Var installert i bilen når jeg kjøpte den.

UPPERREARSEAT.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.