#1 Skrevet Oktober 24, 2008 Har lyst på stereo i urquattro`n og er da ute etter et mer "tidsriktig" utseende! Målet er noe som likner på slikt det var i de gamle bilene. Fint om det hadde orange lys i displayet og! Hva bør jeg kjøpe og hvor? Tar gjerne imot hvilke høytalere jeg bør putte i hullene i hattehylla. Takker for svar, Sigurd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2008 http://www.blaupunkt.com/no/7646050510_main.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2008 Hei Audun! Akkurat slik jeg hadde tenkt meg den burde være, tusen takk! Snakkes, mvh Sigurd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2008 Nakamichi CD400: eller Nakamichi CD700II: Retro look, high-end lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2008 Takker for tipset fra deg og Petter, de var bra de og! Tror jeg går for Blaupunkt spilleren, den var det jeg var ute etter! Sigurd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2008 Jeg har Blaupunkt spiller i urquattroen samt Blaupunkt høyttalere. Ser skikkelig originalt ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg har Blaupunkt spiller i urquattroen samt Blaupunkt høyttalere. Ser skikkelig originalt ut det Har du bra råd ang. høytalerne i hattehylla? Må jo fylle de små hullene der, uten å ha altfor store høytalere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2008 Har du bra råd ang. høytalerne i hattehylla? Må jo fylle de små hullene der, uten å ha altfor store høytalere! Må nesten sjekke opp hva som står der. Var installert i bilen når jeg kjøpte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...