#26 Skrevet Oktober 26, 2008 Trodde de ønsket mer synlig politi langs veiene jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 26, 2008 Litt off-topic: Lensmannen på Lørenskog lagde en Pelle Politibil, men fikk ikke lov av rettighetshaverne til å ha navnet på bilen. Så da ble den døpt om til Emil Politibil, etter mellomnavnet til lensmannen, og gjorde like fin nytte for seg til "trafikkopplæring" i barnehager o.l. Det skal sies at denne bilen ble jo da brukt i en slags tjeneste, til tross for at den ble bygget for private midler. Synes rettighetshaverne fortjener kaktus, og lensmannen en sjampis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 26, 2008 slikt har vi i tromsø og er jo min bil jo snuten kom hjem til meg samma kvelden å stoppet festen jeg hadde, da sa dem bare at det var en tøff bil og at jeg måtte bare huske å ta av lyset på taket før jeg kjørte ut igjenn så var alt i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 4, 2008 Så fikk historien en lykkelig slutt likevel! http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article623963.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 5, 2008 mye gratis reklame for han i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 6, 2008 Jepp, men jeg tipper han helst ville vært foruten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 6, 2008 Hvem trenger Pelle Politibil når vi har Pelle Policecar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...