Anbefalte innlegg

Kanskje et dumt spørsmål, men alikevel...

Savner bedre lys på Golf,en min. Har satt i nye lykter.

Den enkleste måten å få bedre lys.....hva er det?

-såkalte pærer med "hvitt" lys?

-cool blue pærer?

-xenon innsats? Har ikke lyst til å begynne å koble noe nytt.

-dobbel grill med fjernlys? Liker best 2 lykter, men i høstmørket/vinteren kan det være et alternativ..

Forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dobbel grill med org fjernlys

koble opp relesett på hovedlyktene og Xenon i fjernlysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller kanskje dumme spørsmål igjen:

En slik dobbel grill.....er den plug & play? Ligger det kontakter lagt frem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tviler jeg på om det gjør! Men er en ganske simpel sak hvis du ikke har 10 tommeltotter!

Hvis du HAR 10 tommeltotter, så vil http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1211&iItemId=75847 gi deg MYE bedre lys i hovedlyktene, og er så enkelt at du ikke KAN gjøre feil. Og http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=454&iItemId=75843 skal teoretisk sett være plug and play for dummies hvis du kjøper deg grill med ekstralys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skift laderegulatoren til en som gir litt høyere spenning, og skift jordingsledningene til noen med litt større kvadrat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kobler du via relee får du uansett 2 volt mere PR pære. merkbart forskjell tro meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nok ingen "dummie."

Har et par tomeltotter. Bytta dempere, fjærer og bremsesko bak, og en eksospotte selv.

Men jeg liker ikke legge opp en masse nye kabler og "juksekoblinger" i bilen. Vil ha minst mulig av de.

Monterte nettopp et slikt voltmeter fra duostyling.com, ble kanon og ingen kabler ble verken kutta eller skjøta sammen med de nye. Kan ta det ut på 5 minutter.

Tenker det blir et sett med OSRAM Night Breaker pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kost på deg ett rele på hovedlyktene uansett! Gjør det på en pen og diskret måte, så er det ABSOLUTT verdt det. Du vil bli overrasket over hvor mye bedre lys du får. Er ganske velkjent på gammel VAG at det er for dårlig spenning på hovedlyktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å legge opp til relestyring av lysene vil også berge lysbryteren og tenningslåsen din fra å bli brent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Ikke dumt med rele på lysa. I lag med noen gode pærer, f.eks OSRAM Night Breaker tror jeg det får holde.

Xenon light....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde selv 9.9 volt på pærene mine før jeg gjorde noenting, skikkelig heftig lys..:P

monterte det H4 ledningskittet som kan kjøpes på biltema, satte i 14.8Volts regulator og Nightbreaker pærer.. så nå er det meget bra lys :)

få på rele som de er sagt her, det er nok det aller viktigste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.