#1 Skrevet Oktober 24, 2008 Hei. Har en 80 quattro med 4er, men plages med å spinne piruetter da midtsperra detter ut og dermer spinner på fremre innerhjul. Noen triks som kan gjøres her? Den virker utmerket på liten fart på driverket, men når jeg ligger på 6500 i førstegiret så detter den ut Triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2008 Slitasje på selve sperremekanismen, hadde det samme på en passat 5e syncro jeg hadde. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2008 Slitasje på selve sperremekanismen, hadde det samme på en passat 5e syncro jeg hadde. Jan Brede Regnet nesten med det. For det har ikke blitt bedre.. Gjorde du noen triks for å fikse dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2008 Jasså , det er slik vi behandler den gamle gte quattroen vår Tor-steve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2008 Jasså , det er slik vi behandler den gamle gte quattroen vår Tor-steve Jepp og snart kommer snøen. Har litt lyst å lage en sommer og en vinter girkasse, men litt ubukelig med sveisa midtdiff hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...