#1 Skrevet Oktober 25, 2008 noen få bilder av bygge prosessen mannens hjemme side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2008 Rått!! Lurer på om jeg skal ned i kjellern og rydde litt så jeg kan få bygd meg en Veyron replica.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2008 Var en artig måte han fikk den ut av kjelleren på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2008 Litt av et prosjekt: faint : og for et resultat:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2008 RÅTT!!! Trodde bare det var snakk om en modell i tre når jeg så første bildet jeg,men det der overgikk alle forventninger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2008 Minner meg om filmen der en bygde en rakett i låven sin.. Tru om folk lo bak ryggen til denne gubben og.. Ble rått resultat da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2008 Hadde det ikke vært billigere å kjøpe en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2008 blir jo ikke det samme å kjøpe en... men rått bygg da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2008 Haha,han hadde ikke "port" inn til garasjen før prosjektet var ferdig faktisk.Først da kappet han ut hull,så han fikk ut bilen.. Gromt! Countach er tøffe biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2008 Enda en norsk avis som skriver om lambohrghini`n som ble byggd i kjelleren. VG Bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2008 Tenkte han ikke på at han ville måtte rasere veggen for å få ut bilen før han begynte? Jaja, rått prosjekt uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2008 Hva er så problemet med å kakke hull i veggen? I min verden ville dette bare være positivt; rett ut av intet ville det ha oppstått en oppvarmet garasjeplass: ja :. Her er det jo bare å bestille seg en isolert leddport, for å komplettere det hele;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2008 Er jo en veldig grei måte å forhindre klåfingra drittfolk i å stjele eller ramponere da bare synd att nå har han ikke den beskyttelsen lenger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2008 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=533571 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2008 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=533571 Samme link i post nr 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2009 syke syke man. dette var jo bare RÅTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...