Verkstedplass i drammensområdet søkes..

Anbefalte innlegg

Vel som topic sier er jeg på jakt etter en garasjeplass/verkstedplass til min 80Q, trenger ikke all verden av plass, men greit å kunne gå rundt bilen med dørene åpne, her vil det ikke bli gjort store møkkete jobber, men mest lagring av bil+div småjobber da kun på min bil!

Om noen har en ledig plass eller veit om en hadde jeg blitt glad for en pm eller en telefon, Bor selv på hurum, men er veldig ofte i drammen, så kan komme og se på eventuelle plasse på kort varsel

Hilsen

Arnfinn Sundin

Tofte

909 88 361

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og om det er interessant og dele et evt "for stort" lokale med flere er bl.a jeg og gry på jakt etter det samme! :)

hender det er enklere å få tak i 100+ m2 kontra en garasje på 20 m2 som man skal ha 2000,- mnd for...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre med 100 kv som en skal ha 4k for? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke dum du! :D er bedre med 4k for 100m2 enn 2k for 20m2..........................................

jeg jobber med å få fatt på rette vedkommende eier på et bygg som ligger rett ved meg - ved foten av holmenbrua på strømsøsiden. bygget ble solgt for et års tid, men det finnes liten oppdatert info om ny eier. vi snakker stort, med alle fasiliteter så jeg jobber med saken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og om det er interessant og dele et evt "for stort" lokale med flere er bl.a jeg og gry på jakt etter det samme! :)

hender det er enklere å få tak i 100+ m2 kontra en garasje på 20 m2 som man skal ha 2000,- mnd for...

Deling er ikkenoe problem, heller tvert om.. Eneste er jo seff at ting får stå i fred, men det er jo ikke noe problem med de fine medlemmene i denne klubben.. Thomas, håper du får tak i eier snart da.. Vinter`n kommer fort..

Men om noen andre veit om noe også er det bare og skrike ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gikk det her? Jeg hadde også trengt et sted å stå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et ganske stort lager, brukes som verksted når det trengs. men er en halvtime utenfor drammen. letteresagt mellom hof og sande. hanekleiva. hvis det skulle vært til int for noen. jo flere som er med jo billigere er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.