#1 Skrevet November 5, 2004 Sitter denne i tanken eller utvendig? Vet 100 etc har montert pumpa i tanken og 80/90 utvendig. Og om noen har byttet denne, hva måtte dere ut med? Møller skal ha 4700 det utgår ... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2004 1743 kr på mekonomen, sitter i tanken. PS! Ikke ligg i bagasjerommet og mol uten lufting, slik jeg gjorde blir i ganske råtten form etter en time baki der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2004 hehe, ok Snakka med Spangen litt tidligere i dag, og fikk råd om å gjøre jobben når det er lite bensin på tanken, så man slipper alt bensinsølet også mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2004 Kjørte nesten tom min jeg ja... men seff ikke helt, var vel 4-5l igjen når jeg holdt på, og det gikk meget greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...