Nangkang piggdekk- erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vurderer å kjøpe budsjettdekkmerket Nangkang med pigg men er usikker på kvaliteten. Noen som har erfaringer med dekket, gode eller dårlige? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisforskjellen stor opp til f.eks Nokian eller Conti med pigg? Hvis den er kun et par hundrelapper pr dekk hadde jeg definitivt valgt det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11500 for samme pakke men med Nokia Hakka, Vredestein 8995...er enig med deg ellers - er jo i tvil opp mot Vredesteins dekk, siden forskjellen bare er en tusing...men er Vredestein såå (en tusing) mye bedre enn Nangkang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken hastighets kode har nangkang dekkene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valgte nytt hjulsett på A6´n for 2 år siden.. nankang 225/45 17" pigg

Og var fornøyd med de! Uten sammenligning av noe annet.. Så holdt disse

veldig bra, quattro og disse dekkene gjorde vinteren til en lek. Kom fram

overalt og synes det var bra feste og merkelig nok syns jeg de var støysvake!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nangkangdekkene er H-merket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest mye Nankang tester i det siste, pga jeg har vurdert Nankang piggfritt.

De piggfrie har kommet helt ok ut i tester, men alle piggdekkene fra de har blitt slaktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har Nankank både på sommer og vinter(piggfri) og er VEEELDIG fornøyd med dette. sommerdekkene som er 235/40-17 kostet 704 kr pr. stk!!! også de piggfrie vinterdekkene vil jeg si at jeg er meget fornøyd med. Hadde de på min første bil(Gud forby!) Ford Sierra som er kjent for å være lett i baken. Nankang gjorde jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest mye Nankang tester i det siste, pga jeg har vurdert Nankang piggfritt.

De piggfrie har kommet helt ok ut i tester, men alle piggdekkene fra de har blitt slaktet.

 

Javel, det er pigg jeg skal ha så det var ikke positivt mtp Nangkang. Er jo en smule skeptisk da men en del her roser jo de samme dekkene- men først og fremst den piggfrie varianten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kven selger desse Nankang dekka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kven selger desse Nankang dekka?

 

Det er Bigwheels.no som selger pakke med RS6 og Nangkang i 17"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordisk Dekkimport har de, så veldig mange forhandlere.

Billigste jeg har funnet er Dekkonline.com på Nankang, med Tevodekk.no som nr 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde gått for nokia hakka her og kastet noen tusenlapper ekstra på bordet..Kjører selv nankingkongkang piggfritt og det funker greit på tørt og vått men har laang stopplengde på snø og slaps. Skulle jeg kjøpt nye idag hadde jeg valgt kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde gått for nokia hakka her og kastet noen tusenlapper ekstra på bordet..Kjører selv nankingkongkang piggfritt og det funker greit på tørt og vått men har laang stopplengde på snø og slaps. Skulle jeg kjøpt nye idag hadde jeg valgt kvalitet.

 

Fant denne testen http://www2.sicherbestellen.de/tests/129/Nankang_SW5_Reifentestcom.html

på tyreTest.com. Her får Nangkang piggdekket SW-5 2,5 i snittkarakter(1 best, 6 dårligst), til sammenligning fikk gislaved Nordfrost 2,2 mens det såkalte kvalitetsmerket Continental Winter Viking 2 fikk karakteren 2,9...sistnevnte koster 2103kr per stk., Nangkang koster vel 1200 kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne testen http://www2.sicherbestellen.de/tests/129/Nankang_SW5_Reifentestcom.html

på tyreTest.com. Her får Nangkang piggdekket SW-5 2,5 i snittkarakter(1 best, 6 dårligst), til sammenligning fikk gislaved Nordfrost 2,2 mens det såkalte kvalitetsmerket Continental Winter Viking 2 fikk karakteren 2,9...sistnevnte koster 2103kr per stk., Nangkang koster vel 1200 kroner.

 

Ville nok vurdert nankang seriøst her ja,,, Blandt budsjettdekkene er vel de blandt de bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.