#1 Skrevet Oktober 25, 2008 Noen som vet hvordan jeg får bort bil type/Motor betegnelsen på bakluken? Har hørt at man skal varme de opp med en varme pistol. Funerer dette? Noen som har noen andre tips om hvordan jeg får det bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/search.php?searchid=5579991 A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2008 Noen som vet hvordan jeg får bort bil type/Motor betegnelsen på bakluken?Har hørt at man skal varme de opp med en varme pistol. Funerer dette? Noen som har noen andre tips om hvordan jeg får det bort? Jeg buker alltid en fiskesene av typen fiber til og "skjære" bort merkene. Man tar bare en ganske lang sene-bit (50cm) og drar det frem/tilbake heeeelt inn til emblemet,så man skjærer bort lim/tape.Deretter tar man bort lim/tape med fingrene el etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2008 Bare å bappe de av med hendene det og så enten bruke en gummirondell eller citrus spray til å løse opp limrestene. Med citrussprayen må du være litt tolmodig, og få den til å løse opp limet. Du ser fort når limet har blitt såpass gjennomvått at det slipper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2008 Bare og bruke nylon tråd og citrus spray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2008 Varmepistol holdt i masse vis:) fjernet på 1 minutt:P Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...