#1 Skrevet Oktober 25, 2008 (endret) dere hører vell sikkert når den ikke tenner sjikkeli men så kommer den plutselig igjen http://www.youtube.com/watch?v=d-BSN79NOJA jeg hadde nemlig akuratt samme greia i dag. hva kan dette skyldes? har aldri opplevd det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2008 Har du kanskje launch controll uten at du vet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2008 Har du kanskje launch controll uten at du vet det? hehe. hadde det bare vært så gøy så nei fikk det i 5 giret, i en oppoverbakke, når jeg skulle passere en bil:o kom bare i 2 sek så forsvant det igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2008 Hadde dette på min en stund til bake! Tror det er coil problemer.. Men nå kjørte jeg på 1.8T Coiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2008 En kompis hadde et lignende problem på sin urs4, da var det coilene, eller sluttrinn, husker desverre ikkje heilt.. men er jo en god plass å starte feilsøkinga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2008 jeg får sjekke litt da sjø kanskje det blir 034 coiler da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2008 ah, det kommer oftere nå=/ vist jeg gir full pedal slik at ladetrykket kommer fort skjer dette på rundt 5000-6000 og vist jeg gir gass sakte skjer ikke dette. så det kommer egenlig bare når jeg får høyt trykk fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2008 aha, tror det er den ene coilen som ikke er helt god=/ så jeg får gå til innkjøp av noe bedre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2008 Høres sånn ut.. Nye plugger har du ? plugghettene... coilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2008 Høres sånn ut.. Nye plugger har du ? plugghettene... coilene. jepp jeg kjøpte nye plugger for noen dager siden, og de stavene blei byttet for 3-4 uker siden:) fordi det er jo et problem som har økt, og ikke akuratt kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2008 Prøv 034 sine du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2008 034'r High Output Coil Kit er upåklagelig, aldri feiltent en eneste gang for meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2008 akkurat samme problemet som på min.. der er det ene tennings-sluttrinnet (POS'en). Men jeg har tenkt å gå for et høyeffekt-kit fra 034. Dyrt, men hørt det er verdt penga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2008 dyrt:P pøh. hehe. neida:P må nok uansett vente til etter jul:P det skal også legges til at bilen min smeller i potta 9/10 av ganger når jeg girer:o har helt glemt og si det: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 7, 2008 det skal også legges til at bilen min smeller i potta 9/10 av ganger når jeg girer:o DITTO Smell og fin sort røyk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2008 jeg har ikke merket noe til svart røyk:p men uansett kanskje det er tenningsmodulen da: klø : er ikke sikkert det er like morsomt med smellinga om 1 mnd tid. hehe men hvem selger dette da i såfal? har ikke råd til 034 coilene akuratt nå=/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 8, 2008 jeg har ikke merket noe til svart røyk:p men uansettkanskje det er tenningsmodulen da: klø : er ikke sikkert det er like morsomt med smellinga om 1 mnd tid. hehe men hvem selger dette da i såfal? har ikke råd til 034 coilene akuratt nå=/ Nei, min får nok litt i overkant med bensin også, så det er nok derfor Får kjøpt tenningsmoduler på Norsk Bildelsenter Koster vel rundt 1600-1700 kr. håper å vinne i lotto snart jeg da, så jeg kan kjøpe høyeffekt Koster å være kar gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 8, 2008 Nei, min får nok litt i overkant med bensin også, så det er nok derfor Får kjøpt tenningsmoduler på Norsk Bildelsenter Koster vel rundt 1600-1700 kr. håper å vinne i lotto snart jeg da, så jeg kan kjøpe høyeffekt Koster å være kar gitt ja fant det dær:) og på autohauz kostet det 1200kr og pluss frakt og toll så er det nok ikke noe og spare:) kanskje jeg får prøve og fremskynde ei 034 bestilling. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2008 ja fant det dær:) og på autohauz kostet det 1200kr og pluss frakt og toll så er det nok ikke noe og spare:)kanskje jeg får prøve og fremskynde ei 034 bestilling. hehe Ja, det har havna høyt oppe på prioriteringslista her nå gitt. Dritlei å kjøre rundt med hakking og lugging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 15, 2008 problem fikset foresten:D ordnet meg med en brukt modul gratis:) den andre som styrer 4 og 5 virker jo fortsatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 15, 2008 problem fikset foresten:D ordnet meg med en brukt modul gratis:) den andre som styrer 4 og 5 virker jo fortsatt:) Flott ting ordner seg Ikke noe som er bedre en det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...