#1 Skrevet Oktober 26, 2008 Ønsker å kjøpe sorte skinnseter bak til min Audi 95 modell S6 Avant.Tror det er lagt opp kabler til varme seter bak på denne bilen,men det er ikke ett must for meg.Så har du seter som passer min avant,med eller uten varme,send meg en PM eller innlegg i denne tråden. PS kjøpte sorte skinnseter fra en Audi 100(eller S4,husker ikke farta) for lenge siden.Det var da samme seter som jeg har i min nå,men det var seter med mekanisk justering av forsetene og det var det midtarmlene som det ikke går ann å dele/åpne..Er det derfor baksetene jeg kjøpte tidligere ikke passer i bilen min?Seter jeg har framme nå er el justerbare og med midtarmlene man kan åpne: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2008 Kan jo se her. http://www.udnesmotor.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2008 Har seterygger i svart skinn liggende som ble til overs da jeg kjøpte komplett interør ved ombygging til 5-seter fra varebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2008 trenger komplett baksete...rygg og rumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...