Anbefalte innlegg

Har en rar lyd som kommer kunn ved 2000 rpm. Det høres ut som en skrangle lyd som kommer bakfra, men jeg finner ikke ut hva det er som lager den lyden : bh :: bh :: bh :

Bilen er en 2003 A4 avant, 1,8TQ.

Noen som har vært borti samme problem?

Mvh

Tom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke eksosen som skrangler da? siden det er lavt turtall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke eksosen som skrangler da? siden det er lavt turtall

tja, men lyden kommer kunn ved 2000, ikke før og ikke etter, og kunn med varm mottor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo ikke fart relatert, siden det kun er på 2000

så det er jo turtal relatert. og det eneste jeg kommer på som er bak dær er jo skrangling og risting fra eksosen, løs innmat elns:) at det vibrerer akuratt på rundt 2000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo ikke fart relatert, siden det kun er på 2000

så det er jo turtal relatert. og det eneste jeg kommer på som er bak dær er jo skrangling og risting fra eksosen, løs innmat elns:) at det vibrerer akuratt på rundt 2000

eksosanl. var nytt i sommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eksosanl. var nytt i sommer!

åja:p hehe. nei da vet jeg ikke, må uansett være noe som er løst:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også være noe annet som er rellatert til eksosanleggressonoans uten at det behøver å være selve anlegget. Ett eller annet løst som resonenrer i forbildelse med eksosen, trenger ikke være fysisk kontakt heller. Kan være varmeskjold under mellomaksling, varmeskjold på bremsekalipper osv osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også være noe annet som er rellatert til eksosanleggressonoans uten at det behøver å være selve anlegget. Ett eller annet løst som resonenrer i forbildelse med eksosen, trenger ikke være fysisk kontakt heller. Kan være varmeskjold under mellomaksling, varmeskjold på bremsekalipper osv osv.

mye å tenke på der, skal undersøke litt i morgen!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tror jeg har funnet synderen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tror jeg har funnet synderen!

Kjempe bra, hva var det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.