#1 Skrevet Oktober 26, 2008 Noen her som har noe ide eller erfaring til hva stoff som egner seg best til og bruke som pakning/tettning mellon baklykt og karoseri? Eller om det er mulig og få kjøpt noe ferdig pakning som er råd og lime på lykta? isåfall hvor? Takker for svar!!!.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2008 Dette får du metervis på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2008 Får høre med møller nå i uka da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2008 Byttet til uorginale baklykter og da passet ikke orginalpakningen på lykta og pakningen som fulgte med de nye lyktene tettet for dårlig rundt festeskruene. La en stripe med sikaflex-11FC rundt hullet i karosseriet og de tre hullene til festeskruene. Har ikke hatt antydning til vannlekasje siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2008 Husk å spesifiser at du skal ha f eks. 1,5 meter. Ellers sitter du igjen med hele rullen på 10 meter:) Delenr: AKD 497 010 04. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2012 Husk å spesifiser at du skal ha f eks. 1,5 meter. Ellers sitter du igjen med hele rullen på 10 meter:) Delenr: AKD 497 010 04. Møller har fortsatt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2012 Kjøp det andre steder, det er endel billigere minnes jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2012 Har du noe forslag til steder. Må prøve og skaffe dette i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2012 Det man skal ha er butyl i snorform. F.eks. Teroson's Terostat VII. IKKE bruk noen form for sikaflex eller lignende hvis du noensinne ønsker å ha baklykta av igjen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148125&highlight=butyl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2012 Det man skal ha er butyl i snorform. F.eks. Teroson's Terostat VII. IKKE bruk noen form for sikaflex eller lignende hvis du noensinne ønsker å ha baklykta av igjen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148125&highlight=butyl Kjenner til den. Kjøpte en typ44 en gang hvor forrige eier hadde brukt sika for og tette baklyktene. Tror jeg holdt på nesten en dag for og få av baklyktene når jeg skulle pusse rust på bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2012 Har du noe forslag til steder. Må prøve og skaffe dette i morgen Har en sånn timetersrull liggende, kan sikkert ta litt av den hvis du er i området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2012 Har du noe forslag til steder. Må prøve og skaffe dette i morgen Har også en rull liggende, men det er kanske en stund unna ? Det går ikke å bestille bare "litt" på møller. Det er 10 meter eller ingenting. Men hvis du går innom karosseri avdelingen å spør kan du vell sikkert få litt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2012 Har også en rull liggende, men det er kanske en stund unna ? Det går ikke å bestille bare "litt" på møller. Det er 10 meter eller ingenting. Men hvis du går innom karosseri avdelingen å spør kan du vell sikkert få litt ? Kjipt delelager du er borti da. Fikk kjøpt akkurat så mye som jeg trengte jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2012 Kjipt delelager du er borti da. Fikk kjøpt akkurat så mye som jeg trengte jeg:) Merkelig, i og med at det kommer i en eske og det står "bestillingsenhet 1" i etka men men. Kanskje vi er kjipe da EDIT : Da hadde de vell sikkert på lager og kunne selge deg fra den "rullen". Det blir noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...