#1 Skrevet Oktober 26, 2008 Er det noen som kan skaffe eller har delenr på frontlyktene som var på 2008 modell A4 B7? Altså de lyktene uten den gule "koppen" i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2008 Ingen som vet?? skal du ha orginal bixenon, eller vanlig halogen? skal du ha kurvelys så er det også en annen variant. og om du skal ha til s-line... har selv bixenon: 8E0941029/030BM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2008 Har idag Bixenon å en org s line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2008 Har idag Bixenon å en org s line Da skal du ha de nummerne jeg skrev opp. Møller tar 6956,- inkl mva for disse pr stk. Jeg kan skaffe de for 5564,- inkl mva pr stk gjennom jobben min på NBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...