Anbefalte innlegg

Jetta mk1 til salgs.. Sitter ikke på all info om denne, men jeg legger den ut for en kar i dalen her.. Kunne godt tenkt meg å partert denne bilen og plukket deler. Den er nok litt for rusten for at det skal vær verdt og berge.. Gått litt over 200000. Men det sitter en motor i den som eier sier har gått rundt 15000. Han sier det er en byttemotor, men mener samtidig at den var splitter ny da den ble satt inn. Bilen har stått rundt 2 år. Si fra om behov for deler!

 

DSC_0001.jpg?t=1225049242

 

DSC_0002.jpg?t=1225049500

 

DSC_0003.jpg?t=1225049521

 

DSC_0004.jpg?t=1225049535

 

DSC_0006.jpg?t=1225049554

 

DSC_0007.jpg?t=1225049576

 

DSC_0008.jpg?t=1225049589

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er tilstanden på høyrebakskjerm og rundt om der? rust? vet du hvordan tilstanden på bakskjermen er bak plastskjermen?

 

Hvor står bilen og er det mulig å kjøre bilen til Ålesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal han får hele bilen????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så egentlig ikke noe særlig på bilen da tiden i dag gikk til å prøve å få start på bilen og kaffedrikking/trekkspillspilling. : rolleyes

 

Han skal ikke ha stort for bilen da den er ganske rustete.. Baklyktene var det litt groms med tror jeg, men dette kan jeg sjekke opp! Høyre bakskjerm var ganske rusten forsåvidt, men kan sjekke bak plastbredderen.. Kan hente ned denne bilen fra "fjellet" om interessen for deler er stor nok! Motoren skal som sagt være veldig lite brukt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de er strøkne og prisen er grei så intressert i baklyktene, men det får du sjekka.

E og intreesert i de svarte listene som går på takrennene hvis de er i bra stand og ok pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få sjekket dette jeg vettu! Prisen blir nok noe lignende det du vil gi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen selges nå hel, har rett og slett ikke hatt tid til å hente den en gang! Bud rundt 3000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sjekka under underplastskjermen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sjekka under underplastskjermen?

 

Nei, dessverre, har ikke vært der siden bildene ble tatt serru! Er en liten stubb å kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var denne levert med med ekstra tank for blinklys olje el tjukken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre! Men den leveres med dobbel ørtæve + en badehette ferdig tilkjørt på døra! Regner med at du tar tilbudet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Mulig den havna på skroten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer du finne ut de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørnar !

 

Klarer du å finne ut om denne lever ? Er veldig interessert i deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kunne vel gjort et lite forsøk. Husker ikke hva fyren heter eller noe, men kan da alltids prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.