Sport quattro panser riller?

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet kor eg kan få tak i lufte rillene som er på høyre siden av SQ panseret?

xauc002.jpg

Vet at dette er støpt inn i panseret orginalt men er ute etter et slikt løst som eg kan sette inn i et panser.

Evt noen som kan lage/støpe et slikt uten at det koster himmel og hav?

Bilde av panseret mitt hvor det ønskes å bli montert på:

190e_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det panser til golf II??

eg skulle lage eit SQ panser og fant riller på nettet, men når dei kostet over 1000kr så slo eg det ifra meg, men så kom eg på at på biltema hadde dei nokre ventilasjonsriller i stål som passa ganske bra, men vart til at eg ikkje laga SQ panser alikavel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er til golf 2 ja, rallye`n. SQ panser i glass fiber er på vei, men det hadde ikke den utluftingen på siden, bare de tre inntakene på midten framme. Kor fant du riller til 1000,- da? Skal sjekke biltema og se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir frekt Trond ;)

Ja, satser på det. Enten blir det forferdelig feil eller så blir det rått, satser på det siste:) Gjennstår å se, må bare få tak i de rillene på siden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er til golf 2 ja, rallye`n. SQ panser i glass fiber er på vei, men det hadde ikke den utluftingen på siden, bare de tre inntakene på midten framme. Kor fant du riller til 1000,- da? Skal sjekke biltema og se.

det var til sidane du trengte ja. leste litt feil eg, trudde det var dei tre framme. men finner man ein stor nok ventilasjonsrist så kan man sikkert bruke det.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir faktisk drit tøft. Sånne riller får du nok laserskjært om du kjenner noen som driver med denslags.

golf.jpg

golf4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var et som er laget til golf 2 tilsalgs på ebay, men prisen endte på litt vell mye. Har ringet inn de rillene eg vil ha.

9057_11.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir faktisk drit tøft. Sånne riller får du nok laserskjært om du kjenner noen som driver med denslags.

[ATTACH]107620[/ATTACH]

Det der ble mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det blir tøfft er en ting, at det har en funksjon gjør det bare enda tøffere. Har du konfilter under der må en vel ha "paraply" over, så det ikke dynkes i regn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det blir tøfft er en ting, at det har en funksjon gjør det bare enda tøffere. Har du konfilter under der må en vel ha "paraply" over, så det ikke dynkes i regn ;)

Paraply trenger jo ikke det blir jo manuell vanninsprøytning på ein måte eller: klø : er det ikke det som er så kult for tidå Petter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paraply trenger jo ikke det blir jo manuell vanninsprøytning på ein måte eller: klø : er det ikke det som er så kult for tidå Petter ;)

Hehe, stemme det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir god funksjon og hvis eg får tak i. Luftfilteret er rett under der, så tar inn luft nede i frontfangeren og ut gjennom rillene, men må laget til et deksel over filteret så det ikke blir gjennomvåt hvis det plutselig skulle regne en dag (lite sannsynlig i stavanger), men greit å være på sikker siden;)

Men rop ut om noen vet kor eg får tak i eller kan/vil lage et til meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har et SQ panser og vil hjelpe til litt så hadde eg satt pris på hvis noen hadde kunne laget en enkel tegning i paint e.l med mål ala dette hehe:

SQ.jpg

EDIT: Riller klarer eg faktisk å telle sjøl;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg funnet noen som faktisk akkurat har startet å lage disse:)

A2001.jpg

quattro rallye teile i tyskland..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.