#1 Skrevet Oktober 27, 2008 Noen som har en enkel oppskrift på hvordan jeg skifter tåkelys pære foran på en Touran 2008 modell? Har sjekket om det finnes noen skruer på utsiden slik det eksempelvis gjør på siste Passat generasjon men har ikke funnet noe (det trenger ikke å bety at det ikke finnes)? Må bilen inn på Møller for 'nedslepp' av hele fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 Noen som har en enkel oppskrift på hvordan jeg skifter tåkelys pære foran på en Touran 2008 modell? Har sjekket om det finnes noen skruer på utsiden slik det eksempelvis gjør på siste Passat generasjon men har ikke funnet noe (det trenger ikke å bety at det ikke finnes)? Må bilen inn på Møller for 'nedslepp' av hele fangeren? Skal vell være og bare nappe ut det dekkselet som sitter i fangeren rundt lykta. Sitter vall ganske hardt så man må bruke litt krefter. Når dette er fjernet så løsnes lykta med 2 (eller 3) skruer og man får hele lykta ut og kan bytte pæren før alt monteres sammen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2008 Digg, har dradd litt i den så jeg har merket at den ikke er helt fast men har aldri turd å ta i. Vet du om det er noen klips som kan ryke eller er den bare klikket innpå i noen spor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2008 Bare å dra, gjorde dette på min og gikk flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2008 Samme som min Audi A6... Er berre å dra til... Eventuelt kan du ta eit skrujern og bøye eine klipset på innsida ned og så nappe det ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2008 1000 takk for info alle sammen. Litt billigere enn å levere den til Møller..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2008 På vår caddy, som er lignende bil skiftet jeg på førersiden. Da strakk jeg bare ned hånden og tok ut pæren på baksiden av lampen i motorrommet. Det enkle er ofte det beste? Brukte vel 2 min på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2008 Skal vell være og bare nappe ut det dekkselet som sitter i fangeren rundt lykta. Sitter vall ganske hardt så man må bruke litt krefter. Når dette er fjernet så løsnes lykta med 2 (eller 3) skruer og man får hele lykta ut og kan bytte pæren før alt monteres sammen igjen. Er det samme prosedyre på 2004-modellene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2008 Er det samme prosedyre på 2004-modellene? Det er det ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2010 vet denne er gammel, men kan noen si om det er samme på 2010 r-line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2010 vet denne er gammel, men kan noen si om det er samme på 2010 r-line? Det er det Morten (beklager på ha glemt å svare på pm`en den ), MEN er mere en bare gitteret som draes av. Hele rammen rundt lykta skal ut. denne sitter i spor inn mot den nedre grillene i fangeren. Kan være ganske hard å få av. Sleit endel på min egen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2010 var en tur ute og prøvde. trodde jeg skulle rive fra hverandre bilen uten at det skjedde noe. så samtidig at ene lykten er knust, så kanskje møller skal få fikse alt for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 10, 2010 var en tur ute og prøvde. trodde jeg skulle rive fra hverandre bilen uten at det skjedde noe.så samtidig at ene lykten er knust, så kanskje møller skal få fikse alt for meg Er det på Golfen du har prøvd? I så fall sitter det en liten skrue i plasten som du må skru ut først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 10, 2010 Er det på Golfen du har prøvd? I så fall sitter det en liten skrue i plasten som du må skru ut først Er å nyeTouranen han har forsøk og der sitter det ingen skruer på dekkslene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 10, 2010 Da så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...