#1 Skrevet Oktober 27, 2008 hei. ken som er flinke og billige å lodde i elektronikk? har ein multimedia unit i bilen som har fått eit brent løp på kretskortet.. skikkeli irriterande:( spiller virka men kommer ikkje signal ut til forsterkere.. mvh kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg er serviceelektroniker:) Er det en bane på kortet som er brent? Vet du om det er noe mer gale der eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2008 er litt usikker på kor masse som er brent. har åpnet opp og sett på kortet. var 3-4 mm som lakken var brent bort.. spiller virka og den sender ut styrestrøm. virka som at det kun er lyd ut i signalkablene som ikkje virker. men ikkje veit eg.. kan sjå på den du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2008 er litt usikker på kor masse som er brent. har åpnet opp og sett på kortet. var 3-4 mm som lakken var brent bort.. spiller virka og den sender ut styrestrøm. virka som at det kun er lyd ut i signalkablene som ikkje virker. men ikkje veit eg.. kan sjå på den du da? Okei, ja da kan jeg se på den:) Hvor holder du til? Jeg bor i mathopen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2008 flott:) bur på askøy eg. rett over brua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...