reparere elektronikk i bergensområdet?

Anbefalte innlegg

hei.

 

ken som er flinke og billige å lodde i elektronikk? har ein multimedia unit i bilen som har fått eit brent løp på kretskortet.. skikkeli irriterande:( spiller virka men kommer ikkje signal ut til forsterkere..

 

 

mvh kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er serviceelektroniker:) Er det en bane på kortet som er brent? Vet du om det er noe mer gale der eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt usikker på kor masse som er brent. har åpnet opp og sett på kortet. var 3-4 mm som lakken var brent bort.. spiller virka og den sender ut styrestrøm. virka som at det kun er lyd ut i signalkablene som ikkje virker. men ikkje veit eg.. kan sjå på den du da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt usikker på kor masse som er brent. har åpnet opp og sett på kortet. var 3-4 mm som lakken var brent bort.. spiller virka og den sender ut styrestrøm. virka som at det kun er lyd ut i signalkablene som ikkje virker. men ikkje veit eg.. kan sjå på den du da?:)

 

Okei, ja da kan jeg se på den:) Hvor holder du til? Jeg bor i mathopen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott:)

bur på askøy eg. rett over brua.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.