#1 Skrevet Oktober 27, 2008 Hei.. nettopp kjøpt meg nye chrom speil til min bil.. ehh hvor begynner jeg? hvordan gjøres det? Noen som kan hjelpe? takknemlig vis noen kan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 Hei.. nettopp kjøpt meg nye chrom speil til min bil.. ehh hvor begynner jeg? hvordan gjøres det? Noen som kan hjelpe? takknemlig vis noen kan:) Du justerer speilet helt til den ene side slik at det peker inn mot bilen, så stapper du inn en finger mellom speil å speilhus å forsiktig popper ut speilet. Da ser du to (eller tre) skruer som du løsner. Mener å huske at du må skru av det nederste plastikk stykke under selve speilhuset også. Presto; nå kan du ta av speilhuset å montere det nye. Speilet presses bare forsiktig tilbake, det klikker selv på plass... Easy Peasy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2008 Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2008 Vær veldig forsiktig når du tar ut glasset, det knekker/sprekker fryktelig fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...