#1 Skrevet Oktober 27, 2008 (endret) har en 85 Audi 100 Quattro, og når jeg vrir sperrebryteren på 1, og skal kjøre fremover, så går det tungt, skal jeg svinge f.eks så er det akkurat som om alt "knyter seg". har idag tatt av mellomakslinga for den skal til service, og måtte da ha bryteren på 1 for å få kjørt, det gikk helt fint, ingenting som gikk tungt brodern sin er ikke slik når han vrir på sperrene, det stritter litt imot selvsagt, men langt fra så mye som min, merker også att det durer i hele bilen med sperra på. er den med 2 hakk på bryteren. noe feil? hadde slarkete oppheng på mellomakselen, byttet denne i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 Kan du ha uorginal bakdiff? Det virker som om du har forskjellig utveksling bak/foran. Du har selvfølgelig samme dekk dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2008 olje på diffen?pleier å bryte litt når diffene er låste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2008 tror ikke det er uorginal diff, den er helt lik brodern sin.. olje er det også på den, men tror den er litt slitt, er en liten ulyd i den under kjøring, men har bytta olja flere ganger på den.. har ikke bytta foran.. er det GL4 det skal være der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2008 noen flere formeninger om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2008 Sjekk kode på girkasse og bakdiff for å være sikker på at du ikke har forskjellig utveksling foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2008 okei, det skal jeg få sjekka, dette er 3 bokstaver? er det forskjellig utveksling ,så skal vel ikke sperrene brukes helst? kan det å være att sperrene er ødelagte? slitt? som sagt en liten ulyd under kjøring i bakdiffen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2008 Ja, tre bokstaver både foran og bak. Skriv inn kodene du finner her, så er det lett å sjekke utvekslingen. Nei, er det forskjellig skal man absolutt ikke bruke sentersperren. Tviler på det er noe som er ødelagt/slitt, det er en sånn innretning som stort sett enten virker eller ikke virker.. Lyden i bakdiffen er nok bare et lager et sted, ikke noen stor sak om det ikke er for irriterende så lenge oljenivået er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2008 okei, skal se om jeg får gjort det på torsdag, har bilen på jobben så får ikke sjekka nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...