#1 Skrevet Oktober 27, 2008 Lest mye forskjellig angående plassering av o2 sensor til brebåndslamda. Så da spør jeg, hvor skal langt unna turbo skal denne monteres? Ser i manualen at dem sier noe om at man IKKE skal plassere denne klokka 3 og klokka 9, regner med dem mener på sidene av downpipen? I mitt tilfelle gjelder det på en s4 AAN med 3" downpipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2008 Skal ikke monteres i nedre del av røret menes med at den ikke skal monteres mellom 3 og 9. Plasser den helst mer enn 30cm fra turbo tror jeg det sto i installasjonsmanualen min. Skader ikke om den er lengre vekk heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2008 mellom 3 og 9 er sideveis pga kondens Sensoren tåler 500 grader og kan settes hvor som helst Kommer temp over 500 grader må du montere kjølekappe på sensoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...