Anbefalte innlegg

Vet noen om det finnes et eget verktøy for å feste mutteren på toppen av KW3. Det jeg er ute etter er en 22mm pipe og 10mm med ovalt spor som går inni pipa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funker forsåvidt, men du trenger noe til å holde igjen demperen med også. Det er billigere å kjøp denne på Biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82368 Den kan eventuelt moddes med vinkelsliper, slik at du kommer til med en åpen fastnøkkel.

Den enkle måten er muttertrekker.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid brukt muttertrekker selv. Er man forsiktig, så funker det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funker forsåvidt, men du trenger noe til å holde igjen demperen med også. Det er billigere å kjøp denne på Biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82368 Den kan eventuelt moddes med vinkelsliper, slik at du kommer til med en åpen fastnøkkel.

Den enkle måten er muttertrekker.:)

Det settet fra biltema har jeg allerede, men problemet er at det ovale sporet på disse verktøyene er 4,5 og 6mm eller noe sånt. Og på mine KW3 er det ovale sporet 10mm.

Det å få modda en 22mm er ingen problem.

Men det er som du linker til et slikt verktøy jeg er ute etter:

19-285_l.jpg

Og til slutt muttertrekker, det har jeg brukt et par ganger allerede. Det funker rimelig greit. Men nå begynner det å gå veldig lett rundt nede i simringen. Og det står i bruksanvisningen at man ikke skal bruke muttertrekker. Så derfor er jeg ute etter et slikt verktøy.

Ringte NBS som er importør av KW, men de hadde desverre heller ingen spesial verktøy.

Jeg ser også at biltema har fått et mye større sett som muligens har det jeg er ute etter men det koster 1399,-

Så det ser vel ut som jeg må lage et verktøy selv, eventuellt bite i det og fortsette bruk av muttertrekker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lager vi lett selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lager vi lett selv :)

Ja jeg har funnet ut hvordan vi kan gjøre det nå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.