#1 Skrevet Oktober 28, 2008 Drev å titta litt på nye vinterdekk til Passaten isted å kom over en side som heter Nordendekk.no som selger merker for Nordiske forhold til gode priser. Men har aldri om det firmaet før å lurte på om noen har handlet derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2008 Drev å titta litt på nye vinterdekk til Passaten isted å kom over en side som heter Nordendekk.no som selger merker for Nordiske forhold til gode priser. Men har aldri om det firmaet før å lurte på om noen har handlet derifra. Prisene er ikke så gode lenger etter at du har lagt till toll og moms, Prøv å legg et dekk i varekurven og de legger på ca 30% De har en del ukurante dekk som er billige ja men ruller du ned til de mere kjente er prisene samma som f.eks interdekk som jeg trykt kan anbefale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2008 Prisene er ikke så gode lenger etter at du har lagt till toll og moms, Prøv å legg et dekk i varekurven og de legger på ca 30% De har en del ukurante dekk som er billige ja men ruller du ned til de mere kjente er prisene samma som f.eks interdekk som jeg trykt kan anbefale. Hehe jeg fant ut det ja......men jeg kjøpte Fulda fra Dekkonline.com istedenfor. Hadde fått mye samme feedback som Hakka Q på Tyretest.com så jeg tror det skal funke bra på Sunnmørske ihjelsalta veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...