Noen som har handlet fra Nordendekk.no ??

Anbefalte innlegg

Drev å titta litt på nye vinterdekk til Passaten isted å kom over en side som heter Nordendekk.no som selger merker for Nordiske forhold til gode priser. Men har aldri om det firmaet før å lurte på om noen har handlet derifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drev å titta litt på nye vinterdekk til Passaten isted å kom over en side som heter Nordendekk.no som selger merker for Nordiske forhold til gode priser. Men har aldri om det firmaet før å lurte på om noen har handlet derifra.

 

Prisene er ikke så gode lenger etter at du har lagt till toll og moms, Prøv å legg et dekk i varekurven og de legger på ca 30%

 

De har en del ukurante dekk som er billige ja men ruller du ned til de mere kjente er prisene samma som f.eks interdekk som jeg trykt kan anbefale. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene er ikke så gode lenger etter at du har lagt till toll og moms, Prøv å legg et dekk i varekurven og de legger på ca 30%

 

De har en del ukurante dekk som er billige ja men ruller du ned til de mere kjente er prisene samma som f.eks interdekk som jeg trykt kan anbefale. : rock :

Hehe jeg fant ut det ja......men jeg kjøpte Fulda fra Dekkonline.com istedenfor. Hadde fått mye samme feedback som Hakka Q på Tyretest.com så jeg tror det skal funke bra på Sunnmørske ihjelsalta veier : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.