#1 Skrevet November 6, 2004 http://jeje.je/bilder/autofil2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2004 3.2:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2004 *Bling* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2004 Klubbstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo 3.2:tilber: Akkurat denne prøvesatt jeg :tilber: VIL HA!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2004 Fikk skikkelig lyst til å lakke bilen helt ned nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2004 3 Toruan på rad...... Hvilke felger er penest, de på den nærmeste eller de på den mittre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek 3 Toruan på rad...... Hvilke felger er penest, de på den nærmeste eller de på den mittre? jeg stemmer for de på den sorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2004 jeg synes faktisk felgene på den røde er stiligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2004 Eg ynkjer meg denna kjerrå, mykje!? :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2004 syns jeg ser en fin IC her... :tilber: : rb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek 3 Toruan på rad...... Hvilke felger er penest, de på den nærmeste eller de på den mittre? Den nærmeste! Og den er vel rosa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Den nærmeste! Og den er vel rosa. Den er rød. Kameraet på mobilen min (Nokia 6600) hadde en dårlig dag i dag. Likte forøvrig også felgene på den nærmeste best når jeg nå har fått tenkt meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 6, 2004 mye fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Fred Dworacek Likte forøvrig også felgene på den nærmeste best Me 2. De ser større ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Me 2. De ser større ut.. De er større for de er nærmere kameraet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 7, 2004 De nærmeste heter Khartoum og er 18" De på den svarte er 17" og heter Exis stp eller noe sånt....... Ikke så verst å huske det etter en fuktig kveld på byen.... ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 7, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren syns jeg ser en fin IC her... :tilber: : rb : Hehe.. Tar jeg feil, eller er det ikke en snygg AC radiator vi ser der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 7, 2004 har lagt ut mine bilder på www.jam.as under bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 7, 2004 Opprinnelig postet av Baard Christiansen De nærmeste er 18" De på den svarte er 17" I told u so Rønning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 7, 2004 nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 8, 2004 Felgane på den raude var best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 10, 2004 Jeg var innom... bildene mine ligger på http://www.streetteam.no. Ca 150 Stk. Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 10, 2004 Var da fælt så lite bilder av standen vår da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 10, 2004 Den røde Touranen var veldig fin, men manglet vel en vesentlig ting? Noen som vet hva? Og nei, det har ikke noe med at det "bare" er en VW å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...