#26 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Var da fælt så lite bilder av standen vår da? Det stod så mange folk i veien ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Den røde Touranen var veldig fin, men manglet vel en vesentlig ting? Noen som vet hva? Den er for høy. For mye luft mellom dekk og hjulbue. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 10, 2004 Det også forsåvidt, men det var ikke det jeg tenkte på heller. Det er noe som mangler inni, på en bil som ellers har alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 10, 2004 Navigasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 10, 2004 LEDER, highline og luke. hadde den xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 10, 2004 Den hadde Xenon Navi, DVD, skjermer baki, men den hadde bare Climatic, og ikke climatronic. Er ikke det litt feil? Han burde vel tatt seg råd til el.klima, med alt det andre utstyret?: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Den hadde Xenon Navi, DVD, skjermer baki, men den hadde bare Climatic, og ikke climatronic. Er ikke det litt feil? Han burde vel tatt seg råd til el.klima, med alt det andre utstyret?: dum : ... og skinn ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 10, 2004 Ja, det hadde selvsagt også vært mye finere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 10, 2004 Jeg fatter ikke at han ikke bestillte en Highline, når han har bestillt mørke ruter i tilegg på en Trendline.... Da hadde han jo fått med 16" alu som han kunne montert vinterdekk på og ikke minst blanke rails... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 10, 2004 Blanke rails. Pføy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Baard Christiansen Jeg fatter ikke at han ikke bestillte en Highline, når han har bestillt mørke ruter i tilegg på en Trendline.... Da hadde han jo fått med 16" alu som han kunne montert vinterdekk på og ikke minst blanke rails... Jeg har Trendline med sota vinduer og jeg har det fordi det var det eneste selger kunne tilby meg ekstra for at jeg skulle signere. Han "kunne" ikke gå lenger ned i pris og sota vinduer var det eneste som var billig nok....... Selv om man får med mere på en Highline så er det tross alt flere kr man må ut med også da. Og jeg synnes heller ikke det var fint med kromma tak rails. Skal ha andre alu felger garantert uansett. Og da ble forskjellen i utstyr kontra pris for stor for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Den hadde Xenon Navi, DVD, skjermer baki, men den hadde bare Climatic, og ikke climatronic. Er ikke det litt feil? Han burde vel tatt seg råd til el.klima, med alt det andre utstyret?: dum : Det er fimabilen en kollega av meg. Det er en Touran Trendline 105 TDI til 299.900,- alt utstyret som er montert etterpå står ikke på faktura og dermed er det en firmabil til 300.000. Viktig mhp skatten vet du :-) Valgte bla multifunk.rattet i stedet for Climatronic, da dette er mye tøffere en originalrattet. Klima er jo uansett..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Jan Tore Kopperud Det er fimabilen en kollega av meg. Det er en Touran Trendline 105 TDI til 299.900,- alt utstyret som er montert etterpå står ikke på faktura og dermed er det en firmabil til 300.000. Viktig mhp skatten vet du :-) Valgte bla multifunk.rattet i stedet for Climatronic, da dette er mye tøffere en originalrattet. Klima er jo uansett..... Ja, det er jo sant. De skattegrensene gjør ofte at man må velge bort noe for å komme i land? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Den hadde Xenon Navi, DVD, skjermer baki, men den hadde bare Climatic, og ikke climatronic. Er ikke det litt feil? Han burde vel tatt seg råd til el.klima, med alt det andre utstyret?: dum : For ordens skjyld: Den røde Touranen hadde IKKE xenon eller navi heller. Får ikke en bil under 300.000 med det vet du :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Jan Tore Kopperud For ordens skjyld: Den røde Touranen hadde IKKE xenon eller navi heller. Får ikke en bil under 300.000 med det vet du :-) Stemmer... Måtte opp i 349 999 for å få med Navi og Xenon på min. Så er det varebil da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 15, 2004 Vi har nå publisert en artikkel og 50-60 bilder på evo. Materialet er produsert av kjente ansikter her inne; Lars Lysebo og Pudding Artikkel her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...