#1 Skrevet November 6, 2004 Noen som vet hva som skal til for at denne lampa lyser? Den gjør nemlig det på A3-en min nå, uten at jeg merker noe som helst til at det er noe galt med bilen. (planen er naturligvis å få lest av evt. feilkoder så snart som mulig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Hans Karlsen Du får kjør innom es i mårra ettermiddag så ska vi sjå på bila. Det høres ut som en plan, Hans :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2004 Off top... Så du sto parkert i Okstabakken i går...stakkar:) Håpe de gikk bra...kom brått på deinn parkeringa!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Preben Hannevold Off top... Så du sto parkert i Okstabakken i går...stakkar:) Håpe de gikk bra...kom brått på deinn parkeringa!!!! Det var ikke meg, i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2004 Og om noen skulle være interessert: Feilene var 'for fet blanding' og 'feil på eksosturbo omsirkuleringsventil'. Takk til Hans på ES for diagnose! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...