Anbefalte innlegg

hei. har hørt litt rund omkring at man kan prøve bilen på en is bane. vet dere hvor man kan gjør dette?

priser og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ulike baner, VACN arrangerer blant annet div vintertreff, i tillegg til flere andre.

De fleste dukker nok opp i treffkategorien her, om du nevner noe om hvor i landet du bor og hvor langt du er villig til å reise, så er det nok lettere for folk å gi deg en pekepinn.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. har hørt litt rund omkring at man kan prøve bilen på en is bane. vet dere hvor man kan gjør dette?

priser og slikt.

 

Vi i Oslo Lokallag var på NAF glattbane siste vinter, og det kommer vi helt sikkert til å gjenta når det blir vinter igjen :D Så det er bare å følge med på Oslo Lokallag sine sider, for det er kun 20 plasser ;)

 

Ellers pleier det å bli arrangert vintertreff i februar, noe det visst også blir til februar. Her er det åpent for alle : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være på Losna, oppe ved Hunderfossen, ikke langt fra Lillehammer hvis du ikke er kjent. Men var visst ikke sikkert de skulle ha det i år. Står sikkert mer om det her etter hvert: http://www.losna-isbane.tk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i oslo så er vanskelig og få prøvd quattron ned karl johan. tenkte meg litt opp ved lillehammer. men glattbanen hørtes gøy ut. takk takk gutter. 1 vinter med quattro, gleder meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk kristin. håper det blir noe av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk kristin. håper det blir noe av.

 

Bare hyggelig du! Håper jeg også!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig du! Håper jeg også!:)

 

etter hva jeg har hørt, så blir det kjøring på losna i vinter også. bare at det vil nok muligens ikke bli så ofte som før om årene. å det blir etter det jeg har hørt ikke lov til å kjøre med ispigg. bortsett fra "funn on ice" teffet. der blir det lov med ispigg, så sant de får lov til å holde treff der i år.

 

men vi får krysse fingra å håpe.

et sted må jo vi som liker å ha det morro på glatte, få lov til å kjøre.

en sku tru det var bra med ei slik bane, enn at vi driver den slags kjøring etter veiene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter hva jeg har hørt, så blir det kjøring på losna i vinter også. bare at det vil nok muligens ikke bli så ofte som før om årene. å det blir etter det jeg har hørt ikke lov til å kjøre med ispigg. bortsett fra "funn on ice" teffet. der blir det lov med ispigg, så sant de får lov til å holde treff der i år.

 

men vi får krysse fingra å håpe.

et sted må jo vi som liker å ha det morro på glatte, få lov til å kjøre.

en sku tru det var bra med ei slik bane, enn at vi driver den slags kjøring etter veiene. :)

 

Jepp, hadde vært veldig moro å prøve og kjøre på bane. Men noen som vet priser på dette? Evt om det er mulig å låne bil til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter hva jeg har hørt, så blir det kjøring på losna i vinter også. bare at det vil nok muligens ikke bli så ofte som før om årene. å det blir etter det jeg har hørt ikke lov til å kjøre med ispigg. bortsett fra "funn on ice" teffet. der blir det lov med ispigg, så sant de får lov til å holde treff der i år.

 

men vi får krysse fingra å håpe.

et sted må jo vi som liker å ha det morro på glatte, få lov til å kjøre.

en sku tru det var bra med ei slik bane, enn at vi driver den slags kjøring etter veiene. :)

 

Ispigg bruker jeg ikke uansett så blir det bane der skal jeg nok skli rundt der en tur ja! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere vet ikke om det er mulig å lage et " treff" der oppe? hadde vært gøy og møte noen i klubben og lære litt av ekspertene.. er ny i nabolaget.: vinke : må man ha hjelm og slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere vet ikke om det er mulig å lage et " treff" der oppe? hadde vært gøy og møte noen i klubben og lære litt av ekspertene.. er ny i nabolaget.: vinke : må man ha hjelm og slikt?

 

losna-isbane.tk for info!

 

å blir det kjøring i vinter, så burde vel muligheten være tilstede for at det går ann å spørre ansvarlige der, om vi kan få holdt et lite lokallagstreff e.l der.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hadde vært veldig moro å prøve og kjøre på bane. Men noen som vet priser på dette? Evt om det er mulig å låne bil til dette?

 

prisene som var i fjor, var i allefall 200,- for biler med vanlige dekk. å 300 med ispigg.

bil må en nok holde selv. viss ingen vil låne bort kjerra si: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere vet ikke om det er mulig å lage et " treff" der oppe? hadde vært gøy og møte noen i klubben og lære litt av ekspertene.. er ny i nabolaget.: vinke : må man ha hjelm og slikt?

 

 

Vi i Oslo Lokallag var på NAF glattbane siste vinter, og det kommer vi helt sikkert til å gjenta når det blir vinter igjen :D Så det er bare å følge med på Oslo Lokallag sine sider, for det er kun 20 plasser ;)

 

Ellers pleier det å bli arrangert vintertreff i februar, noe det visst også blir til februar. Her er det åpent for alle : ja :

 

 

Er vel allerede svart på dette.

 

Hvis du søker på Funes her på forumet så kommer det opp tråder med både diskusjoner film og bilder fra tidligere treff. Dette er noe som helt klart annbefales å være med på. Hysterisk morro og utrolig lærerikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som har fått meg S6 vil jaffal på isbane kjøring og lære litt hvordan bilen fungerer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prisene som var i fjor, var i allefall 200,- for biler med vanlige dekk. å 300 med ispigg.

bil må en nok holde selv. viss ingen vil låne bort kjerra si: rock :

 

Okei, 200 er jo ingenting, var redd det var svinedyrt jeg!

 

Er nok ingen som vil låne bort noen bil tipper jeg, men tenkte kanskje på om det var noen litt eldre testbiler eller noe. Hadde vært interessant å testet ut litt i allefall, og har liksom ikke lyst å gå rundt med Polo`n heller:p (Ikke det at jeg mener at jeg skal kjøre så hardt altså, men man vet jo aldri hva som skjer utpå en slik bane! He he)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.