#1 Skrevet Oktober 28, 2008 Skulle hatt lest av feilminne på a6`n min,noen som har vag-com som kan hjelpe meg så fort som mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2008 Skulle hatt lest av feilminne på a6`n min,noen som har vag-com som kan hjelpe meg så fort som mulig? Jeg har og kan i morgen (torsdag) ettermiddag hvis det passer for deg. Må ha tillgang til strøm da pc-en tømmer batteriet litt for fort send en sms eller ring meg på 92453714 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 HEisann..... Takker masse for at du vil hjelpe til,vært travel slutt på uka så ikke fått tid til hverken å svare deg eller få det til å passe. Mulig jeg ordner meg med en kompis her i sfj hvis ikke sender jeg deg en sms...skulle du derimot "skli" forbi sfj iløpet av helga så kan du jo sende meg en sms hvis du evt har mulighet 97004330 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...