Tomt for batteri, trenger sårt hjelp. skal ut og kjøre i morra tidlig...

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke låst opp bilen, for trykkerten har gått tom for strøm..

Hva er det jeg må gjøre med alarmen når jeg låser den opp og den går..??

Mener det er ett eller annet å gjøre sånn at jeg får kjørt, mins at jeg har gjort noe sånn en gang men det er så lenge siden så jeg husker ikke..

Dette gjelder en 98.mod A6

Pliiis help me!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis det er orginal alarm så skal det vel bare være å låse opp bilen med nøkkelen :)

men er ikke 100% sikker.. men det funker på min bil når jeg låser med trykkerten og låser opp med nøkkel.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis det er orginal alarm så skal det vel bare være å låse opp bilen med nøkkelen :)

men er ikke 100% sikker.. men det funker på min bil når jeg låser med trykkerten og låser opp med nøkkel.. :)

ja jeg får låst opp bilen, det er ikke det som er problemet.. Det er det når jeg da lukker opp døra begyner alarmen og ule og jeg får ikke slått den av med tomt batteri på trøkker'n..

Startssperra slår jo også inn..

Men det må vel være en eller annen måte og få slått av den alarmen på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte batteri i trøkkern?

Er jo vanlige batterier du får kjøpt på bensinstasjon etc detta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

defa alarmen vi hadde på en gammel bil var det bare å dra ut sikringen til alarmen:P hæhæ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig situasjon :o

Dette er ikke for å være etterpåklok eller nesevis, dette er kun ment som et nyttig tips :)

Hos oss skifter vi batteri på alle trykkerne etter nyttår hvert år, på den måten unngår man slike kjedelige situasjoner, samtidig som det har blitt en rutine å gjøre det straks nyttårsfeiringen har lagt seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du fortsto ikke helt svaret mitt,

på min bil har jeg orginal alarm fra møller montert som fulgte med bilen min, denne kan jeg bruke nøkkelen for å aktivere og deaktivere med dørlåsen, DVS jeg trenger ikke å trykke på "trykkerten" for å deaktivere den.

Prøv litt forskjellige dører, eventuelt bakluka.. :)

Trodde man kunne dette på audi også med orginal alarm montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.