Anbefalte innlegg

Hei

har montert bleedventil på min s2 3b og skal montere catchtank til veivhusventilasjonen.

så det orginale røret fra turbo til LMM er jo da ikke brukenes pga veivhusventilasjonen forsvinner og n75 ventilen er demontert. Pluss skal flytte resirkventilen nermere gasspjeldet. Har prøvd og søke etter samco rør men finner ikke noen som kan passe. PÅ k24 så er det 2.5" inn og LMM er jo 3.5"

så har sett etter overganger men finner bare fra 3-4 og motsatt. noen innspill på ka som kan gjøres. flytter da luftfilteret retning rett ned. Og hvordan får jeg tilkoblet røret fra resirkventilen innpå det nye samco røret?

takker for svar

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginal lmm er 3''... kjøp en cobra-head slange og få med reducer fra 3'' til 2.5'', ang resirken freser man ut et hull til resirkventil. gummien i cobra slangen er ganske tøyelig så blir helt tett rundt resirk om man lager et litt trangt hull.

Mange som bruker slik løsning ved bruk av grenrør som gjør det temmelig trangt frem mot lykta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginal lmm er 3''... kjøp en cobra-head slange og få med reducer fra 3'' til 2.5'', ang resirken freser man ut et hull til resirkventil. gummien i cobra slangen er ganske tøyelig så blir helt tett rundt resirk om man lager et litt trangt hull.

Mange som bruker slik løsning ved bruk av grenrør som gjør det temmelig trangt frem mot lykta.

jepp fant akkurat ut at turbofun var jo ett godt alternativ. ser han selger cobra-head slanger:D

takker for svar.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT: har du noen bilder av hvordan du gjorde dette? Kunne tenke meg og gjort sånn selv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en k24 så passer 2.5" dårlig. Bedre med 3" reducer til 2" og kjøp 2stk 3" bend og 3" rette rør og kapp til en ring der du skjøter reducer mot 3" bend. Legger ved ett bilde av sånn jeg gjorde det :)

Bilde434392smal.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.