#1 Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg skal kjøre snø i oslo i vinter. letteresagt billingstad og oslo. er det noen som trenger snøbrøyting i området? så kan det la seg fikses:) kjører traktor med skjær så får dratt med meg det meste som er av snø send på ei melding eller ring 45473571. ps, er det mye snø i oslo området nå? da må jeg straks reise innover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2008 Var mye snø på veien tidligere, men er vell ikke så mye akkurat nå, men det kommer seg:P Billingstad ja, da kommer du kanskje til å måke utafor jobben min da(Møller), pass på å ikke lage for store brøytekanter ved den innkjørselen da, slik at vi med lave biler ikke kommer ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2008 er meldt om opptil 20cm med snø i natt på Østlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2008 er meldt om opptil 20cm med snø i natt på Østlandet Da er det jo bare å få på kjettingene på Gråtassen, for å atter en vinter nyte misunnelige blikk fra svettende naboer:D. Vinterbilen står allerede på kappskiver, så nå er i alle fall fremkommeligheten i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2008 Da er det jo bare å få på kjettingene på Gråtassen, for å atter en vinter nyte misunnelige blikk fra svettende naboer:D. Du er heldig som har redskapen klar Andreas, skjønner godt naboenes misunnelige blikk når du tøffer rundt på gårdsplassen med ett kjempe smil og fjerner snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...