Noen som trenger snøbrøyting?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøre snø i oslo i vinter. letteresagt billingstad og oslo. er det noen som trenger snøbrøyting i området? så kan det la seg fikses:) kjører traktor med skjær så får dratt med meg det meste som er av snø:) send på ei melding eller ring 45473571. ps, er det mye snø i oslo området nå?:P da må jeg straks reise innover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mye snø på veien tidligere, men er vell ikke så mye akkurat nå, men det kommer seg:P

 

Billingstad ja, da kommer du kanskje til å måke utafor jobben min da(Møller), pass på å ikke lage for store brøytekanter ved den innkjørselen da, slik at vi med lave biler ikke kommer ut:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo bare å få på kjettingene på Gråtassen, for å atter en vinter nyte misunnelige blikk fra svettende naboer:D.

 

Du er heldig som har redskapen klar Andreas, skjønner godt naboenes misunnelige blikk når du tøffer rundt på gårdsplassen med ett kjempe smil og fjerner snø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.