#1 Skrevet Oktober 29, 2008 Lurer på om noen har forslag til styling, den bør være ganske clean. Har funnet masse men det meste er jo den hersens glassfiberen. så hvis noen har forslag som har GOD passform så hyl ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2008 Lurer på om noen har forslag til styling, den bør være ganske clean. Har funnet masse men det meste er jo den hersens glassfiberen. så hvis noen har forslag som har GOD passform så hyl ut:) JEG ville gått for org R32 deler,perfekt passform iom at det er org VAG deler. Litt dyrere enn Rieger etc,men MYE finere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2008 noen som vet hva en orginal R32 fanger koster da? Har kikket på denne å ha bak da. http://www.bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=DT3800&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712&b=DT3800.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2008 Stemmer for R32 jeg og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2008 (endret) hehe. ja men vil ikke ha 2 potter bak. blir liksom harry på en 1.6l... hehe vil og ha uten lister, altså clean. Har vel egentlig bestemt meg for denne framme.(tror jeg) Med gitter da seff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2008 forslag til fanger bak uten dobbel eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2008 syntes både den front og bakfangeren du har nevnt her ser bra ut jeg! men har du litt tid så vill jeg nå si at org. hadde sett best ut! bare å plast sveise i vei det! så blir det clean! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2008 mulig orginalt hadde blitt best. men koster vel endel mer (5000) totalt for de jeg har bilde av her. å plast sveise har jeg ikke snøring på i det hele tatt:( Tenkte du på tette ene hullet på en r32 fanger bak da el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2008 Hva med styling fra Jubi-GTI? Ser mye bedre ut enn noe du får kjøpt andre steder, og det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2008 hvem selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 30, 2008 hvem selger dette? møller iallefall, 10.000kr for 2 stk lepper (fram og bak) Ikke verdt det. Da får du orginal r32 fram og bakfanger for samme pris fra vagpart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 30, 2008 trenger hele fangerene jeg da, begge er ødelagte.. spørs om ikke det blir r32 front og en passende bakdel uten dobbel eksos;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2008 her er en som hadde kledd bilen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=129806&highlight=jubileum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2008 http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1636 Hva med den ? Kan velge om du vil ha med eksos eller uten!! også er den rimlig clean 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2008 Forslag til styling : Senk og felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 3, 2008 (endret) hehe er senket 40mm (juaterbart kommer til sommeren) og 18" felger... saken er at begge fangerene er ødelagte så må ha nye... hvordan er det hvis man handler fra uniten. kommer 25% moms i tilegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 10, 2008 Normalt sett vil det komme 25% moms på alle varer du handler utenfor Norge. Det er mulig å unngå dette hvis du får avsender til å ikke sette verdi, eller at det er en gave på pakken. Jeg har unngått momsen flere ganger når jeg har bestillt utenlands. Hvis det er R32 fanger du vil ha, så hadde jeg kikket litt på eBay, ligger flere der vet jeg. Mye billigere enn her i Norge ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...