Rabattavtaler, kor vil de ha det?

Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle bruke vinteren til å utarbeide litt rabattavtaler for lokallaget (det kan vere lettare å få flerie med og da).

 

Eg vil i utgangspunktet jobbe med dette i Gjøvik distriktet, da det er her eg har "kontaktane" mine.

 

Utgangspunktet er at eg vil ordne med avtaler med:

AS BIL (Gjøvik)

Mekonomen Vesterås

Torshov bilrekvisita

Artracing / Racingdekor

?

?

 

Har de noken som de kunne tenkt og hatt avtaler hos?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avtaler ? Kjenner du til de vi allerede har ?

Ta kontakt med Andreas Skotner om dette (45026600). De som klubben avtaler med skal egentlig kunne yte en viss prosent til ALLE medlemmer, ikke bare de som er bosatt for tiden i Gjøvik, eller i Mjøsa-distriktet. Hva du ellers får til, legger vi oss ikke opp i så sant klubbens navn holdes utenfor. Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Avtaler ? Kjenner du til de vi allerede har ?

Ta kontakt med Andreas Skotner om dette (45026600). De som klubben avtaler med skal egentlig kunne yte en viss prosent til ALLE medlemmer, ikke bare de som er bosatt for tiden i Gjøvik, eller i Mjøsa-distriktet. Hva du ellers får til, legger vi oss ikke opp i så sant klubbens navn holdes utenfor. Hilsen leder'n

? Det vil jo bli avtaler som ALLE medlemmer i VACN kan dra nytte av, men det er jo dei i lokallaget som vil ha best nytte av dette. Det vil jo bli på lokallagsnivå, men ale kan jo benytte seg av dette. No skjønner eg ingenting!

 

Viss me ikkje får lov til å gå inn avtaler med lokale bedrifter, så vil det jo ikkje akkurat bli noke lettare å få fleire medlemmer inn i lokallaget, og dei som blir med i lokallaget er jo med i VACN.

 

Kan du ikkje utdjupe dette litt, sånn at eg ikkje gjer noke "feil".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avtaler ?

Så vidt jeg vet nevte du opp et par navn som vi allerede har avtaler med. Problemet er at det finnes folk innenfor forhandlerne som ikke kjenner til dette, eller ikke VIL kjenne til dette. Jeg tenker på Møller-systemet og Mekonomen. Det er ikke noen spesiell "styring" fra fra oss sentraltdet dreier seg om. Når vi gjør avtaler, blir disse (muligens) sendt til alle underforhandlere, men vi vet ikke. Derfor er det stor forskjell på f eks forhandlere i Møller-systemet. Noen er til og med selvstendige (ikke eid av Møller, sentralt) og føler ingen forpliktelse til å følge eventuelle avtaler fra sentralt hold. Hvis dette gjelder hos dere, stiller saken seg noe annerledes, særlig hvis AS BIL ønsker å tilgodese dere med en HØYERE rabatt f eks. Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Avtaler ?

Så vidt jeg vet nevte du opp et par navn som vi allerede har avtaler med. Problemet er at det finnes folk innenfor forhandlerne som ikke kjenner til dette, eller ikke VIL kjenne til dette. Jeg tenker på Møller-systemet og Mekonomen. Det er ikke noen spesiell "styring" fra fra oss sentraltdet dreier seg om. Når vi gjør avtaler, blir disse (muligens) sendt til alle underforhandlere, men vi vet ikke. Derfor er det stor forskjell på f eks forhandlere i Møller-systemet. Noen er til og med selvstendige (ikke eid av Møller, sentralt) og føler ingen forpliktelse til å følge eventuelle avtaler fra sentralt hold. Hvis dette gjelder hos dere, stiller saken seg noe annerledes, særlig hvis AS BIL ønsker å tilgodese dere med en HØYERE rabatt f eks. Hilsen leder'n

Oky, eg skal prate med disse ein gang til. Men sist gang eg prata med dei, så hadde me ikkje noke avtalar med dei, sa dei.

 

Men har me avtale med mekonomen altså?

Det viste eg ikkje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da handla med VACN rabatt på mekonomen på Gjøvik, husker ikke prosent.

 

Får også 10% på AS bil

 

Jeg kan desverre ikke bidra med noen prosent fra jobben min.

Er det noe vi har nok av der så er det %%%%% (polet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Anders Grytten

Jeg har da handla med VACN rabatt på mekonomen på Gjøvik, husker ikke prosent.

 

Får også 10% på AS bil

 

Jeg kan desverre ikke bidra med noen prosent fra jobben min.

Er det noe vi har nok av der så er det %%%%% (polet)

Da skal eg prate med Mekonomen og AS Bil,

så får me sjå kva slags avtaler som ligg inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg hvor man kan få rabatter på Gjøvik.... Jo Bilxtra.

Har vært der 2 ganger og det er ikke noe problem å få rabatt om man bare spør :) (bra butikk med bra service)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg hvor man kan få rabatter på Gjøvik.... Jo Bilxtra.

Har vært der 2 ganger og det er ikke noe problem å få rabatt om man bare spør :) (bra butikk med bra service)

Men prisane er skyhøge..

Kor mykje fekk du i rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Bilxtra er billigst i byen må det jeg har sett på....

Fikk rundt -30% på elektronisk døråpner

rundt 15% på hjullager

fikk også grei pris på endeledd og opphengskule (husker ikke vanlig pris)

 

Eneste i byen som skaffer polyforinger også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må eg sjekke ut.

Skal ordne med eit møte hos dei eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi for rabater her på olerud i hamar i alle fall, var jo oppom der og fikk rabater da jeg hviste frem lappen.

 

Ps til dere i hamar området kanskje jeg har litt mere rabater hos anker,jahare og mekonomen og bilpleia, så ring meg gjærne hjelper gladlig til,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.