#1 Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg har nettopp mottatt mitt sett fra 034 Jeg bestillte åsså disse festebrakettene slik at jeg kunne montere disse på stabilisator staget mellom demper tårnene! Men den stangen som går mellom alle coilene fikk ikke jeg med.. Lurer på om ikke denne egentlig skal være med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2008 Var med på mitt, en m8\m10? gjengestang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2008 Var med på mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2008 Var med på mitt, en m8\m10? gjengestang Aha, da var sikkert dem gjengestengerne mine da Jeg og Ørjan bestillte sammen denne gangen og tenkte kanskje det var hans prosjekt! Men det blir ikke slik som på bildet, kanskje ordne noen hylser da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2008 Både hylser og gjengestenger fulgte med mitt sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2008 Snev av OT: Er det noen som har montert disse coilene på en bil uten tårnstaget? Jeg har ikke slikt på Nazze.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2008 Ikke jeg heller BE, har tenkt på det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...