#1 Skrevet Oktober 29, 2008 Hei! Jeg ønsker å få tak i org. sideskjørt til høyre side på bilen min. Hvor finner jeg dette billigst mulig? Jekken knela og falt sammen når jeg bytta til vinterdekk (jæ¤/a orginaljekk!!) så den dro med seg deler av sideskjørtet og revnet dette! Heldigvis rakk jeg å få på 3 bolter på dekket mens den seg sammen - så det gikk bra ellers. Jekken fikk seg en flytur og normal/skikkelig garasjejekk ble redningen. ALDRI mer orginaljekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2008 *julebump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2009 *nyttårsbump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2009 Sjekka eBay eller quattroco? Regner med at du ikke har planer om møller, siden de bare er ute etter å ribbe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2009 Tja,nytt hos møller kommer ikke på mer enn ca 500kr for den fremste delen + ca 1000kr for den bakre og lengste delen. Skal du kjøpe dette i fra Utlandet,blir frakten ganske dyr pga av lengde på pakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...