noe å tenke over (sterk film)

Anbefalte innlegg

bruk belte, ikke kjør fort i tettbygd strøk, ikke kjør i påvirket tilstand og vær utvilt.

http://www.youtube.com/watch?v=sxjocYbbdsk

har du et sårt hjerte for sterke bilder vil jeg fraråde deg fra og se.

kunne ikke finne denne her før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tror jeg kunne vært noe å tenke på for norske myndigheter å adoptere.

Sterke filmer som gjorde inntrykk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, en holdnings tankevekker det der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tror jeg kunne vært noe å tenke på for norske myndigheter å adoptere.

Sterke filmer som gjorde inntrykk!

dette får en til å tenke. gjorde iallefall jeg.

kanskje sende den til navarseter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d værste på den filmen var jo den bilen som gikk igjennom hekken og tok den lille ungen..

er ikke akkurat d man tenker når man kjører og er litt uforsiktig..

Og siden jeg har ei lita jente så kjente jeg at det var litt tungt å se dette.. huff..

Men det man oxo fort glemmer er å tenke på de som sitter igjen alene.. f.eks en liten jente som mister foreldrene sine pga at man ikke hadde tid til å stoppe for å sove litt. "Les: Jeg bare må rekke den ferga, så slipper jeg å vente i 2 timer på neste.. "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig ening med deg her Bjørn-Tore....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart en tankevekker.

Dette burde vært på norsk tv også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg sett før, men det hjelper å se den igjen.

Kunne gått hver søndag på TV eller noe..

Jeg sier alltid til de jeg sitter på med eller de som sitter på med meg at de skal ha på seg sele, og jeg selv klarer ikke å sitte i en bevegendes bil uten sele..

Prøver hver dag og roe ned kjørestilen min, men den er ikke så galen som den kunne vært...

Forresten, det var på glattkjøringskurset jeg såg denne filmen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D

Forresten, det var på glattkjøringskurset jeg såg denne filmen...

Det tror jeg er lurt. Dette er sterk kost og bør sees sammen med noen. Det er vondt å bli minnet på mulige konsekvenser av et øyeblikks feil.

I trafikksikkerhetskretser (i Vegvesnet og Politiet) er det tvil om nytten av slike videoer vist på TV. De går hjem (og gjør vondt) hos de fornuftige sjåførene, men påvirker i mindre grad de som gir blaffen i det meste. En tredjedel av de alvorligste trafikkulykkene i Norge forårsakes av allerede straffedømte personer. 8 av 10 som tas for fyllekjøring, er tatt før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har set en bedre verson enn denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vondt i magen jeg.. Fytte faen...

Er fort gjort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt sjukt bra laget egentlig disse filma, må være noen flinke folk som har laget dem!

helt klart den værste var fyllekjøring filmen der bilen gikk igjennom gjerdet og meide ned ett barn.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er den brutale sannheten! film som får en til å tenke seg om 2 ganger!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sterke saker detta her... gjorde inntrykk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett den flere ganger før, men på meg som på de fleste andre her inne så gjør den enormt inntrykk gang på gang. Ikke minst de innslagene som inneholder små barn. Er noe med det når man selv har barn og ser innslag der små barn blir rammet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ekkofilm.no

veien videre...på venstre side..

Livet er dyrebart...!

Så ufattelig tragisk.

Det er simpelthen ikke verdt det, så enkelt er det.

Den saken der er vel diskutert flere ganger her på forumet hvis jeg ikke husker helt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for banning, men fytti helvette! Fikk så sinnsykt vondt i magen av å se ungene innvolvert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nå en repost, men likavel.. Man kan aldri bli minnet på nok at den tingen en gjør, kan få mye større konsekvenser enn bare utover deg selv.

http://www.ekkofilm.no

veien videre...på venstre side..

Livet er dyrebart...!

Har hørt det fra flere som skal kjøre opp nå, at de har det at du kan være med i en "bilulykke" og oppleve det.. Det har visst hatt gode resultater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skulle ha vist mer sånne videoer. Det er harde fakta som gjør inntrykk.

Tror ikke det nytter noe å bare forteller om ting som har skjedd. I vår digitale tid, må det vises, og det UTEN silkehansker.

Filmen "Veien Videre" gjorde i hvertfall veldig inntrykk på meg. Reklamene også for den del, men det føles enda værre når det vises den sanne historie.

Man trenger å bli påmint hva som kan skje. Det ligger i vår menneskelige natur å glemme for lett.

Selv mistet jeg bestekompisen min gjennom de siste 8 åra for snart et år siden.

Går juletiden i møte med minner som gjør at at den aldri blir den samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skulle ha vist mer sånne videoer. Det er harde fakta som gjør inntrykk.

Tror ikke det nytter noe å bare forteller om ting som har skjedd. I vår digitale tid, må det vises, og det UTEN silkehansker.

Filmen "Veien Videre" gjorde i hvertfall veldig inntrykk på meg. Reklamene også for den del, men det føles enda værre når det vises den sanne historie.

Man trenger å bli påmint hva som kan skje. Det ligger i vår menneskelige natur å glemme for lett.

Selv mistet jeg bestekompisen min gjennom de siste 8 åra for snart et år siden.

Går juletiden i møte med minner som gjør at at den aldri blir den samme.

Slike filmer har ingen eller liten effekt på ungdom desverre..Sier forskning som er jort på dette.

Men det gjør inntrykk på meg hvertfall..Men overført i trafikkbildet er det uvisst om det har noen effekt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også tror jeg slike filmer vil bli dumt å vise når pårørende ser slike filmer, som kanskje har tapt sin sønn eller datter i kræsj.

vekker de følsene som kanskje begynner å bli borte hos enkelte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.