#1 Skrevet Oktober 30, 2008 Stakk innom på min lokale skrot her om dagen, og kom over denne lille haugen med gamle klassiske alu-felger. mesteparten i 13 og 14 tom... noen som er int i sånne? bilder: Selv, har jeg også disse liggende... (har blitt nevnt i en annen tråd her) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2008 OOH! Snakker med deg etter hvert jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2008 Bare å klemme ut om det er interesse om noe, så skal jeg sjekke ut hva som evnt er komplett og hele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2008 Finn gjerne ut hva som finnes av 4 stk uskadde/rette i 14". Skal på en Golf II, i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2008 Se om det finnes noen kule i 4x100 da til min Lupo:) Helst 15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2008 er nok dårlig med 15 toms der.. mest 13 tom og noe 14 tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2008 Tar kontakt neste gang jeg er på Elverum og besøker fruen jeg, tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2008 finner du noen sett med 13" 4x100 er jeg interesert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2008 Tar meg en tur dit til uka jeg.. så skal jeg ser mer nøye over det og samle sammen det jeg kan og finne info osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2008 14" går også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...